رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان از تخریب تعدادی از پایه های این پل بر اثر تردد ماشین های سنگین با تناژ بالا خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت اله ابوعلی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان با اشاره به اینکه تعدادی از پایه های پل دریهک قدیمی شده اند بیان داشت: عبور تریلی ها با بار معادن مخلوط و شن و ماسه با تناژ بالا و عموماً غیر مجاز سبب تخریب بخشی از پایه های این پل شده و در معرض خطر تخریب قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون اداره راهداری 2 بار از طریق ایجاد مانع های محدود کننده ارتفاع از تردد این ماشین آلات جلوگیری کرده است اذعان کرد: ولی رانندگان این موانع را تخریب و مجدد بر روی آن اقدام به تردد با تناژ غیرمجاز کردند.

ابوعلی در ادامه تاکید کرد: رانندگان ماشین آلات سنگین برای عبور و مرور باید از مسیر سویره و پل شیری استفاده نمایند تا از تخریب و آسیب دیدن بیش تر پل دریهک جلوگیری بعمل آید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هندیجان اظهار داشت: مکاتبات لازم برای بازسازی این پل صورت گرفته و با انتخاب پیمانکار کار تعمیر آن آغاز می گردد.

انتهای پیام/گ

تخریب پل دریهک هندیجان بدلیل تردد ماشین های سنگین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.