رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آثار هنرمندان راه یافته به نمایشگاه سرچشمه سرخ من را به یاد شهید بهشتی انداخت.

به گزارش خبرنگارحوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان مراسم افتتاحیه جشنواره سرچشمه سرخ که امروز(چهارشنبه) برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه سرچشمه سرخ با ارائه آثاری با کیفیت و برجسته در حوزه ایثار و شهادت، به ویژه اثرهای هنرمندان در خصوص شهید بهشتی، برای من تداعی گر روزهای حضور شهید بهشتی بود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مجموع می‌توان از همه کارهای موجود در نمایشگاه سرچشمه سرخ، به عنوان آثاری بدون نقص، زیبا و برجسته یاد کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: آشنایی نسل نوجوان و جوان با انقلاب و شهدا و اینکه چه هزینه گرانی برای پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن پرداخت شده است، رسالت مهمی برای فعالان و فرهنگ سازان این حوزه است.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی یادآور شد: انسان‌های وارسته ای چون شهید بهشتی خود را وقف انقلاب کردند و یادآوری این شهدا به نسل جوان، تنها بخشی از ایثارگری انسان‌های فداکاری چون شهید بهشتی و سایر ایثارگران، در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار