به گفته رئیس فدراسیون والیبال ایران از فصل آینده تیم‌های لیگ برتری تنها مجاز به جذب سه بازیکن ملی‌پوش خواهند بود.

قانونی مفید برای لیگ والیبال / سقف جذب ملی‌پوش برای تیم‌هابه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران که آخرین روز‌های سی و یکمین دوره خود را سپری می‌کند، در سال‌های اخیر با سیل عظیمی از انتقادات روبه رو بوده است.

این انتقادات به ویژه از زمانی پررنگ‌تر شد که تیمی مانند بانک سرمایه با هزینه‌های کلان پا به لیگ گذاشت و نزدیم به ۸۰ درصد ملی‌پوشان را جذب کرد. تیمی که به دلیل بهره مندی از بهترین مهره‌های والیبال ایران، از پیش به عنوان قهرمان شناخته می‌شد و کمتر تیمی توان رقابت با این تیم را داشت.

با این حال امروز خبری خوش از سوی احمد ضیایی، رئیس جدید فدراسیون والیبال که از مدتی قبل جانشین داورزنی شده است، به گوش رسید.

احمد ضیایی در راستای بهبود کیفیت فنی لیگ برتر والیبال از قانونی جدید در آیین‌نامه لیگ سخن به میان آورده است.

ضیایی در این باره می‌گوید: «از سال آینده تیم‌های حاضر در سوپر لیگ نمی‌توانند بیش از سه بازیکن ملی پوش جذب کنند و با جدیت بر اعمال این محدودیت‌ها نظارت خواهیم کرد.»

حال باید منتظر ماند و دید این قانون تا چه حد به عملی شدن نزدیک خواهد بود. قانونی که در صورت اجرایی شدن بی‌شک به بالارفتن سطح کیفی لیگ برتر والیبال و نزدیک‌تر شدن رقابت‌ها کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

خبر خوش ضیایی برای والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار