معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: اجازه نمی‌دهیم ریسک و فشاری باعث شود خطری امدادگران را در حادثه جستجوی اجساد هواپیما تهدید کند.

اجازه نمی‌دهیم ریسک و فشار جان امدادگران را تهدید کند/ محو لاشه هواپیما با وقوع بهمنبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاهین فتحی معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر اظهار کرد: پس از وقوع سانحه سقوط هواپیما در ارتفاعات دنا، جلسات متعددی را در تهران و یاسوج با حضور افراد شاخص عملیات کوهستان از ارتش، هلال احمر و فدراسیون کوهنوردی برگزار کردیم تا استاندارد عملیات مشخص شود. همچنین افراد هیمالیانورد در تیم‌ها و جلسات بکارگیری شدند.

فتحی با اعلام اینکه اجازه نمی‌دهیم ریسک و اصرار باعث ایجاد خطر برای امدادگران شود، تاکید کرد: اگر بهمن در دهلیزی که لاشه وجود دارد رخ بدهد لاشه هواپیما، اجساد و امدادگران را با خود به داخل دره برده و دیگر نمی‌توانیم به آن‌ها دسترسی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: عملیات متوقف است و هیچ زمانی برای انجام دوباره آن درنظر نگرفته ایم. نمی‌توانیم بدون در نظر گرفتن خطرات برای نیرو‌های امدادی ارتش، هلال احمر و کوهنوردان دست به عملیات بزنیم.

انتهای پیام/

وقوع بهمن لاشه هواپیما را محو می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار