یک فرمانده نظامی آمریکایی بر نیاز آمریکا به برتری در جنگ‌های فضایی آتی تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ژنرال دیویدگلدفین، رئیس ستاد نیروی هوایی آمریکا در سخنرانی در نشست سالانه نیروی هوایی درباره تجهیزات جنگی در اورلندو فلوریدا گفت باور دارد تا چند سال آینده انسان به جنگ فضایی خواهد پرداخت.

گلدفین در سخنرانی خود تاکید کرد تجهیزات جنگ فضایی توجه نیروی هوایی آمریکا را به خود جلب کرده است و گفت: «ما (نیروی هوایی آمریکا) باید در این دامنه جدید جنگی، فعالیت داشته باشیم. این خواسته ملت از ما است.»

علاوه بر این، وی گفت که ارتش آمریکا برای افزایش قدرت تسلیحاتی خود به استفاده از اطلاعات در تمام زمینه‌های مربوط به جنگ، از جمله هوایی، سایبری، زمینی، دریایی و فضایی احتیاج دارد.

طبق گزارش اسپیس نیوز، نیروی هوایی آمریکا در سال2018، 7.75 میلیارد دلار به پیشرفت برنامه‌های فضایی اختصاص داده که حدود 20 درصد بیشتر از سال گذشته است.

نیروی هوایی آمریکا به 8.5 میلیارد دلار بودجه برای برنامه‌های فضایی، 5.9 میلیارد برای تحقیق و توسعه و 2.6 میلیارد برای خرید ماهواره‌های جدید و راه اندازی آن‌ها نیاز دارد.

هربرت مک مستر، مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ در سخنرانی خود در نشست شورای ملی فضایی در ابتدای ماه ادعا کرد که آمریکا برای هرگونه درگیری در فضا آماده است. مایک پنس، معاون رئیس جمهور نیز در همین نشست گفت که آمریکا باید نیروی فضایی خود را به اندازه نیروی زمینی تقویت کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار