معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور از برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند خبر داد.

مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند بر طرف شد/ بازگشت مبالغ اضافی به حساب شهروندانسیف‌الله ابوترابی‌ سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأکید بر اینکه 20 هزار تومان واریزی‌ در هنگام نوبت‌گیری‌ ثبت‌ نام کارت ملی هوشمند برای نوبت‌دهی نیست، اظهار کرد: این 20 هزار تومان مبلغ ثبت‌نام کارت ملی هوشمند است که به خزانه‌ واریز می‌شود.

همچنین حمید پارسایی معاون فناوری و اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با تأیید اینکه هنگام ثبت نام کارت ملی هوشمند گاهی 2 یا چند بار درخواست واریز مبلغ می‌شود، اظهار کرد: کسانی که ثبت نام کارت ملی هوشمند را در سامانه قبلی به اتمام رسانده‌اند، با این مشکل مواجه نشده‌اند.

وی افزود: اما کسانی که در سامانه قبلی ثبت نام کارت ملی هوشمند را به هر دلیلی نیمه کاره گذاشته‌اند، با این مشکل مواجه شده‌اند. لازم به ذکر است مبلغ کسر شده اضافی‌ حداکثر ظرف مدت 72 ساعت‌ به حساب آن‌ها بازمی‌گردد.

پارسایی گفت: مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند از روز دهم اسفند ماه برطرف شده است.

انتهای پیام/

برطرف شدن مشکل کسر چندباره مبلغ در هنگام ثبت نام اولیه کارت ملی هوشمند

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۹
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
فلاح
۱۰:۱۹ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام من ثبت نام کردن در مرحله پرداخت زمان پردازش تموم شد از سایت خارج شد حال هر بار میزنم می نویسه درخواست شما در حال پردازش رد شده با این توصیف که ثبت نشدن اطلاعات و مبلغ از حساب کم شده ،حال نمیشه ثبت نام دوباره کرد چون به پیغام رد شدن درخواست مواجه میشیم اول راه حل و عودت مبلغ چه میشه
Germany
حمید
۰۱:۱۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
با سلام
دوستان مشکل بنده حل شد و امروز تونستم نوبت بگیرم و خبری از پیغام خطا در تاریخچه پرداخت دیگه نیست
موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۰:۲۸ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
کسایی که سال 96 پرداخت رو انجام دادن، الان توی سامانه خطا در تاریخچه پرداخت رو میده و امکان گرفتن نوبت نیست. از باشگاه خبرنگاران جوان خواهش میکنم پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
مگه میشه مگه داریم
Iran (Islamic Republic of)
اکرم
۲۲:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت همچنان ادامه داره ، بدتر از همه که میگن حل شده !!!
یه بنده خدایی کارت ملی اش رو لازم داشته باشه چه کنه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۰۲ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
لطفا این مشکل خطا در تاریچه پرداخت رو پیگیری کنید . اصلا کسی جواب درست نمیده . رفتیم ثبت احوال گفتیم پولمونو پس بدید گفتن ۲ دو هفته دیگه برو سایت درسته ثبت نام تون رو تکمیل کنید اما همچنان همان مشکل و هیچ راه و شماره ای واسه پیگیری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۷:۴۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای بنده که فعلا تفاوتی نکرده و هنوز پیغام خطا در تاریخچه پرداخت میده
Iraq
مهدي
۱۰:۵۰ ۳۰ فروردين ۱۳۹۷
آيا براي كسي مشكل خطا در تاريخچه پرداخت حل شده چون زنگ زدم مي گن براي يه عده حل شده آيا واقعيت داره ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۴:۰۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
با سلام
بنده با پشتیبانی ثبت احوال تماس گرفتم گفتن از هفته اول اردیبهشت 97 این مشکل رفع میشه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۳ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام
من سال 96 پرداخت وجه انجام دادم نوبت نگرفتم الان برای من پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» رو نمایش میده و اصلا نمیشه وارد شد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد عالی
۱۰:۳۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۷
سلام، لطفا مشکل رو پیگیری کنید هنوز مشکل ما که سال 96 پرداخت کردیم و به هر علتی فرصت ادامه نیافتیم برطرف نشده است و پیغام «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» را می دهد. یعنی یه انتقال اطلاعات از سیستم قدیم به جدید رو نمیتونن انجام بدن؟؟؟؟؟
Iraq
مهدي
۲۰:۴۱ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
باسلام خواهشاً از باشگاه خبرنگاران جوان پيگيري شود كه چرا سايت كارت ملي دو ماه بعد از عوض شدن سايت درست نمي شود مشكل خطا در تاريخچه پرداخت رو مي زنه با پشتيباني تماس بگيريد لطفا پيگيري كنيد كسي جواب تلفن رو نمي ده خواهشاً از همكارنتان تقاضا دارم اين مشكل را با سخنگوي ثبت احوال در ميان بزاريد كه يه پاسخ درستي به ما بدهد با تشكر
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۱۲:۵۴ ۱۶ فروردين ۱۳۹۷
من اواخر بهمن 96 ثبت نام کردم، در اسفند ماه سایت باز نمیشد، الان (فروردین) برای نوبت گیری به سایت مراجعه می کنم با دادن مشخصاتم پیغام زیر رو میده، هیچ شماره یا ایمیل پشتیبانی در سایت وجود نداره! باید چیکار کنم ؟ لطفا شما پیگیری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۷
دوستان که در سایت جدید ثبت نام کردند و پول ازشون کسر شده و پرداخت ناموفق شده الان برند تو سایت براشون زده موفق . و می توانند نوبت بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
خب من که از قبل ثبت نام کردم و باید برم برای مراجعه حضوری اصلا وارد نمیشه وخطا در تاریخچه پرداخت میده و میگه باقسمت پشتیبانی تماس بگیریم.
کجا هس کسی نمیدونه.
Iran (Islamic Republic of)
شیدائی
۰۰:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۳۹۷
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۷
باسلام. من توی سایت قبلی واسه ثبت نام پول پرداخت کردم والان که واسه نوبت گیری مراجعه میکنم. مینویسه که خطا درتاریخچه پرداخت و نوشته که با پشتیبانی تماس بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۷:۴۱ ۰۷ فروردين ۱۳۹۷
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی برای 14 نفر پول پرداخت کردم و حالا که سایت به روز شده نه روز و نه تاریخ را ذخیره نمیکنه .چه باید کرد ؟راهنمایی کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۰:۰۰ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
بنده نیز در سایت قبلی پیش ثبت نام کرده بودم و در سایت جدید با مشکل خطا در تاریخچه پرداخت مواجه هستم و نمیتونم وارد بشم و نوبت گیری کنم.
اگر از دوستان کسی راه حلی پیدا کرد ممنون میشم اینجا عنوان کنه تا بقیه استفاده کنند
Germany
پروینی
۱۰:۱۱ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
سلام در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ' گفته شده پول به حساب کاربر برمیگردد حال 5 روز از سال گذشته خبری نیست چون از کارت خودم واریز شده پس فکری برای این کار بیاندیشید برادران هوشمند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۳ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
بنده با سایت قبلی ثبت نام کردم اما با سایت جدید نمیتونم نوبت گیری کنم با مشکل خطا درتاریخچه پرداخت مواجه میشم لطفا پیگیری بفرمایید افراد زیادی همین درخواست رو دارن پس چرا رسانه باشگاه خبرنگاران پیگیری نمیکنه مشکل مردم رو واقعا وظیفه رسانه پس چیه فکر نکنم حتی پیامارو بخونین وگرنه با این همه درخواست باید پیگیری میکردین
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۱۹ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
یک ماهه همینطور مراجعه می‌کنم به سایت و به من هم همین پیغام رو میده. گناه ما که تو سایت قبلی ثبت نام کردیم و یهو سایت عوض شد چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۱:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۳۹۶
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر دوستان در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده ام!
ولی اللان هروقت که میخواهم وارد سایت شوم ونوبت بگیرم با پیام «خطا در تاریخچه پرداخت.لطفا بررسی کنید
Iraq
مهدي
۱۹:۲۴ ۲۷ اسفند ۱۳۹۶
براي حل مشكل سايت كارت ملي به نظرم بايد با آقاي جهرمي وزير ارتباطات و فن آوري تماس گرفته شود و ايشان را در جريان مشكلات سايت كارت ملي قرار دهيد
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۵۵ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
بر خلاف همه سامانه های پرداخت موقع پرداخت پول در درگاه پرداخت، مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود ولی وقتی کسر می شود یک مبلغ دیگر کسر می شود!
جساراتا آیا این دست به یکی نمودن برای برداشت پول نیست!؟
اگر ایراد از سامانه ثبت احوال است، چرا د سامانه بانک هم مبلغ 200000 ریال نمایش داده می شود و اگر ایراد از بانک است، چرا فقط برای پرداخت های ثبت احوال!؟
الان مدت زیادی است که پول از حساب مردم رفته و در حساب سازمان است!؟
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
Iran (Islamic Republic of)
روح الله
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
به نام خدا
با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان
بنده نیز مانند سایر رفقا در سامانه قبلی ثبت نام کرده بودم و هزینه را نیز پرداخت نموده بودم!
ولی امروز با پیام خطای «خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید» مواجه می شوم.

شاید برای خیلی ها 200000 ریال مبلغ مهمی نباشد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
اصلا سایت باز نمیشه وخطا میزنه پیگیری کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا موقع ثبت نام خطا میده ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام
بنده کافی نت دارم و حدود 100 نفر را در سایت قبلی NCR.IR ثبت نام کرده ام بدون دریافت نوبت !!! چرا که در شهر ما ( از استان آذربایجان غربی ) ظرفیت پذیرش اصلا وجود نداشت و از آنجایی که تا بیستم اسفند برای ثبت نام فرصت باقی بود، ثبت نام کردیم که بعدا نوبت بگیریم ولی سایت عوض شد و الان که به سایت جدید مراجعه میکنم، اخطار ( خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) میاد و دیگر هیچ !!!
خواهشمندیم پیگیری فرمایید تا مشکل هر چه سریعتر حل شود .
Iraq
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت
Iraq
مهدي
۱۷:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اين خطاي تاريخچه پرداخت يعني چي
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۱:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
سلام مبلغ 120تومان از حساب من بخاطر ثبت نام کارت ملی کسر شده اخه این یعنی چی مگه من یکبار پرداخت نکردم .چرا بار دومم پرداخت کردم تاحالا به حسابم برنگشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۶
برای ثبت نام کارت ملی مبلغ از حساب کم می شود و ثبت نام انجام نمی شود با حراست بخش مال و.... ثبت احوال تماس گرفتم گفتند1396.12.20 پول بر می گردد که بر نگشته است چرا ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
یکی راهنمایی کنه با کجا تماس بگیریم تا این مشکل خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید برایمان حل بشه کل مسئولین ثبت احوال اصلا بلدن با سامانه کار کنند
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۱۸:۳۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
این مشکل خطا در تاریچه پرداخت چکار باید کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۶
خواهمشندم پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
امین
۲۱:۰۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
مدتی است با مشکل زیر در هنگام ورود به سایت www.ncr.ir مواجه میشم و به این نتیجه رسیدم که هیچ راه حلی تاکنون وجود نداشته همینطور تلفن هایی که هیجگاه آزاد نمیشن و سایتی که هیچ راه حلی نذاشته:

"خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید "
اگر کسی تونست این مشکل رو حل کنه خوشحال میشم به دیگران و دوستانی که مشکل مشابه من رو دارن بگه
Iran (Islamic Republic of)
پیگیر کارت ملی هوشمند
۱۹:۵۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
شماره پشتیبانی که میگن تماس بگیرید چنده؟ کدوم پشتیبانی؟ هر روز یه مشکل!!!!؟؟؟ کی قراره حل بشه؟؟؟؟؟ بیخود از ملت پول می گیرید و براشون مشکل هم درست میکنید؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۹:۱۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
با سلام - من حوالی 80 نفر رو در سامانه قبلی ثبت نام و هزینه 200 هزار ریال پرداخت کردم ولی که میخوام نوبت بگیرم خطا میده ( خطا در تاریخچه پرداخت لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید ) خواهشا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
همه چیز ان شالله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
جمالی
۰۹:۰۱ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
در سامانه قدیمی پول پرداخت کردم و الآن که می خواهم در سامانه جدید نوبت بگیرم پیام میده خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
هیچ شماره تلفنی هم از قسمت پشتیبانی وجود نداره
حالا باید چه کرد؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
دقیقا من هم مشکل شمارو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۶
حالا باید چه کار کرد؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۰:۱۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۶
منم همین مشکل رو دارم و مهلت دوماهه که برای نوبت گیری برام گذاشته شده داره تموم میشه و کسی هم جوابگو نیست! در واقع پشتیبانی ای وجو دنداره!
Iran (Islamic Republic of)
farhad
۲۳:۴۷ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
سلام .من با سایت قبلی کارت ملی هوشمند پول پرداخت کردم .برای 14 نفر . حالا سایت جدید نوبت ذخیره نمیکنه .پس پول ما کجا رفته .راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۴:۰۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۶
خیلی ها همین مشکل :خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید .رو دارن. فعلا کسی جوابی نگرفته
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۰۹ ۱۶ اسفند ۱۳۹۶
نه والا من هم تا حالا جوابی نگرفتم
United States of America
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۶
مگه خود مسئولین ثبت احوال بلد هستند با این سامانه کار کنند اینها فقط قصدشون دریافت پول است
Iran (Islamic Republic of)
سحردولتی
۱۳:۵۴ ۱۳ اسفند ۱۳۹۶
با سلام خسته نباشید در سامانه قدیمی ثبت نام کردم در تارذیخ 18/11 /96 و تاریخی را برا دریافت مشخص کردم 16 / 12/ 96 . رسید قدیمی صادر شد . که در این تاریخ سامانه ابدیت و تغییر کرد و الان با مراجعه به سایت خطا میده خطای رو.برو خطا در تاریخچه پرداخت،لطفا با قسمت پشتیبانی تماس حاصل فرمایید با شماره ها داده شده نشد تماس گرفت . ایا این مشگل و پرداخت هزینه و بررسی انجام میشه . و ما چکار کنیم با این مشگل ایا صبر بکنیم. خواهشن راهنماییم کنید
آخرین اخبار