رئیس سازمان جنگل‌ها،مراتع و آبخیزداری گفت:در سال آینده برای مقابله با ریزگردها، حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی یک برنامه منسجم و جدی را دنبال خواهیم کرد.

برنامه ریزی منسجم برای مقابله با ریزگردها در سال آینده به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آقایی،رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ظهر امروز در دیدار با با آیت‌الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه رسالت‌های بسیاری بر عهده مسؤولان نظام اسلامی قرار داده شده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم وظیفه و دین خود را با دعای مراجع تقلید، بزرگان دینی و همراهی مردم انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه استفاده از مشارکت‌های مردمی در حوزه منابع طبیعی به صورت گسترده دنبال می‌شود، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت‌های دولتی برای به کارگرفتن مشارکت‌های مردمی استفاده کنیم.

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری از نگاه ویژه رهبر انقلاب اسلامی نسبت به این سازمان یاد و خاطرنشان کرد: این نگاه ویژه رسالت سازمان را نیز سنگین کرده است به همین علت در سال آینده برای مقابله با ریزگردها، حفظ خاک و افزایش پوشش گیاهی یک برنامه منسجم و جدی را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه سال آینده حجم نهال‌کاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری 100 هزار هکتار افزایش می‌یابد، عنوان کرد: در استان قم ظرفیت‌های مناسبی برای افزایش پوشش گیاهی وجود دارد اما باید فکر کنیم که چگونه با یک برنامه منظم می‌توانیم یک حرکت بزرگ را رقم بزنیم چراکه اگر افق‌های مهم را مورد توجه قرار دهیم با مشکل خاصی روبرو نخواهیم شد.

 حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید مصطفی طباطبایی‌نژاد، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جنگل، مراتع و آبخیزداری در این دیدار نیز با بیان اینکه سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به دنبال حمایت از مردم است، اظهار کرد: موضوع ریزگردها که یکی از مشکلات اساسی کشور است به صورت ویژه مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

دیدار رئیس سازمان آبخیز داری با آیت الله علوی گرگانی

برچسب ها: محیط زیست ، مراتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار