حریفان ملی پوشان تنیس روی میز کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.

پینگ پنگ بازان ایرانی حریفان جهانی خود را شناختند/ هم گروهی ایران با امریکا و اسپانیابه گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  قرعه کشی مسابقات تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان که قرار است از ۹ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ به میزبانی "هالمستاد" سوئد برگزار شود، انجام شد  و ملی پوشان کشورمان حریفان خود در این رقابت‌ها را شناختند.  

تیم ملی مردان کشورمان در گروه هشتم این رقابت‌ها  با تیم‌های اسپانیا، قزاقستان، آمریکا، لکزامبورگ و پورتریکو  هم گروه است و تیم ملی بانوان کشورمان هم باید در گروه هفتم این رقابت‌ها به مصاف تیم‌های  اسپانیا، پورتریکو، استرالیا، لیتوانی و کوبا به رقابت بپردازد.

جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی مردان کشورمان در همین خصوص گفت: خوشبختانه حریفان خوبی داریم و آن‌ها را می‌شناسیم به طور مثال پینگ پنگ بازان ما بازی‌های زیادی را با اسپانیایی‌ها انجام داده اند و نفر نخست آن‌ها چندی پیش در تور جهانی اسلوونی مغلوب نیما عالمیان شد. البته آن‌ها در بخش دوبل یک بازیکن خوب و سطح بالا دارند که توانست با بازی تک ضرب خود باعث باخت تیم ملی کشورمان مقابل اسپانیا شود.  همچنین از نفر نخست آمریکا هم شناخت خوبی داریم و نیما عالمیان توانسته بود او را در رقابت‌های المپیک شکست دهد. در مجموع گروه خوبی داریم و امیدوارم که بتوانیم در جمع ۳ تیم نخست این گروه قرار بگیریم.  

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان درباره برنامه آماده سازی ملی پوشان هم گفت: نوشاد عالمیان قرار است در تاریخ‌های ۱۵ اسفند و ۱۵ فروردین  راهی مسابقات قطر و کاپ آسیا  شود و  نیما عالمیان به همراه میعاد لطفی هم به رقابت‌های  لهستان، آلمان و اسپانیا اعزام شود  این رقابت‌ها قرار است از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۵ فروردین ادامه داشته باشد و به همین دلیل نمی‌توانیم پیش از عید نوروز اردوی داخلی برگزار کنیم

او افزود: اردو‌های هماهنگ تیم ملی از ۸ فروردین آغاز می‌شود و تا زمان اعزام ادامه دارد   همچنین قرار است در صورت امکان دیگر بازیکنانمان را برای آمادگی بیشتر راهی مسابقات جهانی کنیم.  

انتهای پیام / 

اظهارات جمیل لطف الله نسبی درباره گروه بندی ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار