محسن رضایی قسمتی از سخنان خود در همایش ادبی سلام سردار را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

محسن رضایی: سردارسلیمانی در مسیر اقتدار مقدس می جنگدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار مطلبی در کانال شخصی خود، به همایش سلام سردار پرداخت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در همایش ادبی سلام سردار در تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران گفت: سلام بر سردار، سلام بر رهبری و سلام بر مدافعان حرم است. نکوداشت قاسم سلیمانی نکوداشت مجاهدین فی سبیل الله است.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس با ذکر خاطره دیگری از مجاهدت های سردار سلیمانی بیان داشت: یکی از عملیات های سخت ما کربلای پنج بود. ما در کربلای 4 شکست خوردیم اما از دل آن کشف کردیم و 12 روز بعد کربلای پنج را بر پا کردیم. این که بلافاصله عملیات کنیم، آدم های با روحیه می خواست.

راوی می نویسد ساعت 7ونیم شب قاسم نامه ای به غلامپور نوشت که تکلیف مهتاب را پرسید. غواصان ما باید از یک آب گرفتگی عبور می کردند و قاسم تکلیف خود را می پرسد. من جواب نامه را تقریبا یک ساعت بعد دادم. پاسخ این بود:« بسمه تعالی... با قدرت به دشمن یورش برید. نفرات غواص از سیم خاردار ها رد شوند. تک را شروع کنید...» هنوز آفتاب در نیامده بود که حاج قاسم فریاد می زد که در فتح المبین هستیم و رفتیم برای بصره.

در ادامه فیلمی از سخنرانی محسن رضایی در همایش ادبی سلام سردار را می بینید:

انتهای پیام/

محسن رضایی: سلام بر سردار، سلام بر رهبری و سلام بر مدافعان حرم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار