معاون فرهنگی قوه قضائیه با بیان اینکه پیامبر اسلام بارها به رعایت صبر توصیه کرده است، گفت:امروز قوه قضاییه بیش از هر زمانی به صبر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛حجت الاسلام و المسلمین صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه در مراسم اختتامیه پنجمین مسابقات قرآنی قوه قضاییه اظهار کرد: از ابتدای هر سال کار مسابقات قرآنی در سراسر کشور آغاز می شود و 5استان در پایان سال به عنوان برگزیده انتخاب می شوند.

وی تصریح کرد: در این دوره استان های قزوین،همدان،کهگیلویه و بویر احمد،خراسان جنوبی و گیلان به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه افزود: شرکت کنندگان در مسابقات قرآنی قوه قضاییه در چهار مرحله شرکت می کنند.

وی گفت: امسال 880نفر از شرکت کنندگان مسابقات قرآنی به همراه خانواده های خود در شهر مشهد در کلاس های آموزش قرآن شرکت کردند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه 50درصد شرکت کنندگان مسابقات امسال زن و 50درصد مرد هستند، گفت: در مسابقات این دوره 251نفر به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند که 107نفر از کارکنان و قضات قوه قضاییه و 144نفر از خانواده های کارکنان بودند که در نهایت 90نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی با بیان اینکه پیامبر اسلام بارها به رعایت صبر توصیه کرده است، گفت:امروز قوه قضاییه بیش از هر زمانی به صبر نیاز دارد.

وی بیان کرد: ما فقط قصد برگزاری مسابقات قرآنی را نداریم و با برگزاری این مسابقات قرآن را به خانه ها بردیم .

معاون اول قوه قضاییه افزود: ما باید هر سال یک درس از قرآن فرابگیریم و سال آینده هم باید سال تکریم ارباب رجوع در قوه قضاییه باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضائیه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار