فرمانده هنگ مرزی ماکو از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از ۷۵۰ میلیون ریال طی ۲۴ ساعت گذشته توسط ماموران مرزبانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ شیرزاد حاجی زاده فرمانده هنگ مرزی ماکو گفت: در راستای طرح پاکسازی نوار مرز و جلوگیری از ورود و خروج کالای قاچاق، مرزبانان پر تلاش این هنگ در چندین عملیات مختلف مرزی توانستند ۳۵۱ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق را کشف کنند.
سرهنگ حاجی زاده همچنین به دیگر اقدامات مرزبانان در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: ماموران مرزبانی در عملیاتی دیگر موفق شدند ۲۹۰ عدد لوازم پزشکی، یک دستگاه دوربین نقشه برداری و ۴ هزار لیتر مواد سوختی را کشف و ۳ دستگاه خودرو در این رابطه توقیف و ۳ نفر متهم نیز دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی نمایند.
فرمانده هنگ مرزی ماکو با اشاره به ارزش ۷۵۴ میلیون و ۵۸۰ هزار ریالی کشفیات فوق یاد آورشد: مرزبانی برای جلوگیری از ورود و خروج قاچاق کالا عزم جدی دارد و به منظور برخورد قاطع با هرگونه تردد غیر مجاز و تجاوز مرزی اقدامات گسترده‌ای در سطح نوار مرزی انجام می‌دهد و مأموران با بهره‌گیری از تجهیزات فنی، بر نوار مرز بطور کامل اشرافیت دارند.
انتهای پیام/ح


کشف کالای قاچاق در مرز ماکو

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.