نمایش «گِل» به کارگردانی یاسر خاسب به دلیل عدم هماهنگی‌‌ از سوی تماشاخانه ایرانشهر، یک ساعت زودتر از زمان تعیین شده (17:30) به روی صحنه می‌رود.

بی نظمی تماشاخانه ایرانشهر باعث تغییر ساعت اجرای نمایش به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط مسئولان تماشاخانه ایرانشهر قرار بود گروه  نمایش «گِل» به کارگردانی یاسر خاسب از روز یکشنبه (6 اسفند) هر شب ساعت 18:30 دقیقه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه میزبان مخاطب خود باشند، اما به دلیل عدم هماهنگی‌‌ از سوی تماشاخانه، از دو روز پیش اجرای این تئاتر لغو و قرار بر این شد که از امروز چهارشنبه ( 9 اسفند) نمایش «گِل» یک ساعت زودتر و در ساعت 17:30 به صحنه رود.

با پیگیر‌ی‌های خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کارگردان این نمایش دلیل این اتفاقات را ترافیک اجراهای تعیین شده و عدم حمایت‌های لازم تماشاخانه ایرانشهر از گروه‌های نمایشی دانست.

گفتنی است؛ «گِل» با بازی یاسر خاسب و رضا موسوی اجرایی 45 دقیقه‌ای دارد و تاکنون اجراهایی متعدد در شهرهای اراک، ساوه، یزد، بوشهر، بهبهان و شهرکرد داشته است.

 

انتهای پیام/

 

 ساعت اجرای نمایش «گِل» تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.