با توجه به فرا رسیدن نوروز و به منظور ارائه خدمات بیشتر، جشنواره کالای ایرانی با ۳۰ درصد تخفیف در تمام فروشگاه‌های " شهرما " برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره خانه تکانی در فروشگاه‌های به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ بهروز کیانی مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد، با اشاره به اینکه فروشگاه های" شهرما " به منظور تامین مایحتاج عمومی شهروندان احداث شده است، گفت: حذف واسطه‌ها و رابطه مستقیم تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، تنوع کالا‌ها و افزایش کیفیت کالا‌ها از اهداف سازمان برای راه اندازی این فروشگاه‌ها بوده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات بیشتر به شهروندان در آستانه سال جدید، جشنواره خانه تکانی با ۳۰ درصد تخفیف بر روی کالا‌های موجود به استثنا برنج، روغن، قند و شکر و لبنیات از تاریخ ۱۰ الی ۱۴ اسفند ماه جاری در تمام فروشگاه‌های " شهرما " برگزار می‌شود.

کیانی ادامه داد: با توجه به پراکنش مناسب فروشگاه‌های " شهرما " در سطح شهر شهروندان می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۳ با مراجعه به نزدیکترین فروشگاه مایحتاج مورد نیاز خود را با این تخفیفات تهیه کنند.


انتهای پیام// ف. ح
 
 


تخفیف ۳۰ درصدی در تمام فروشگاه‌های " شهرما "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.