یکی از تحلیگران شبکه سی‌ان‌ان از موضع رئیس‌جمهور آمریکا در مقابل روسیه به شدت انتقاد کرد.

سی ان ان: چرا ترامپ موضع ضعیفی در قبال روسیه در پیش گرفته استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هیل، پل بیگالا، از تحلیگران سیاسی سی ان ان شب سه شنبه در یک برنامه خبری این سوال را مطرح کرد که چرا ترامپ در مقابل روسیه موضع محکم‌تری را در پیش نمی‌گیرد و همچنین او را شخصی ضعیف و ترسو دانست.

بیگالا در برنامه‌ای خبری گفت: چرا دونالد ترامپ، شخصی که ادعا می‌کند که بدون اسلحه برای نجات جان بچه‌ها به داخل مدرسه در حال تیراندازی خواهد رفت، در مقابل روسیه اینقدر ضعیف و بزدلانه عمل می‌کند.

وی در ادامه این برنامه گفت: روس‌ها با ترامپ چه کرده‌اند. شاید آنها کاری نکرده باشند. شاید درباره پوتین چیزهای وجود دارد که رئیس جمهور ما به تحسین و ستایش وی می‌پردازد. با این حال شواهد مستقیم در این باره واقعا برای ترامپ فاجعه‌بار است.

شبکه سی ان ان شب سه شنبه گزارش داد که تیم تحقیقاتی رابرات مولر، مسئول تحقیق در پرونده دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آمریکا، در حال بازجویی شاهدان درباره معاملات تجاری ترامپ در روسیه هستند که منجر به تصمیم وی برای شروع مبارزات انتخاباتی وی در سال 2015 شد.

بسیاری از قانونگذاران آمریکایی ابراز نگرانی کردند که دولت ترامپ واکنش مناسبی نسبت به ارزیابی جامع اطلاعاتی مبنی بر مداخله روسیه در انتخابات سال 2016 نشان نداده است. مقامات آمریکایی همچنین هشدار دادند که روسیه احتمالا در تلاش است تا در انتخابات میان دوره‌ای امسال مداخله نماید.

دولت ترامپ تاکنون از اعمال تحریم‌ها علیه روسیه، که سال گذشته به تصویب کنگره رسید، امتناع کرده است.

همچنین آدام مایک راجرز، مدیر آژانس امنیت ملی، روز سه شنبه به قانونگذاران آمریکا اعلام کرد وی دستور مستقیمی را از سوی دولت ترامپ برای جلوگیری از حملات سایبری بیشتر روسیه که به ادعای مقامات آمریکایی به منظور مداخله در انتخابات صورت می‌گیرد، دریافت نکرده است.

انتهای پیام/  

انتقاد تحلیلگر سی‌ان‌ان از موضع ترامپ در قبال روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار