ادیبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

محدودیتی برای پذیرش زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز 97 نداریم

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: در تلاشیم تا در سال 97 وضعیت بهتری در زمینه فناوری‌های نوین برای راهیان نور داشته باشیم.

محدودیتی برای پذیرش زائران مناطق عملیاتی دفاع مقدس در نوروز 97 نداریمسردار نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره چگونگی خدمات ‌دهی به زائران مناطق عملیاتی در ایام عید نوروز امسال اظهار کرد: ارائه خدمات زائران راهیان نور دارای چند وجه و در حوزه‌های مکتوب، فضای مجازی و بستری است.

وی ادامه داد: این خدمات هر کدام دارای مبانی نظری و عملیاتی هستند. در حوزه مکتوب سعی شده تاریخ دفاع مقدس به صورت دقیق برای مردم بیان شود و آنان بدانند با چه حجم وسیعی از دشمنی در ایام 8 سال جنگ تحمیلی روبرو بودیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور تأکید کرد: بر اساس این خدمات به مردم چگونگی پیروزی، تدابیر و مدیریت رزمندگان را نشان می‌دهیم، چرا که شناخت دشمن اهمیت زیادی دارد.

ادیبی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: نرم‌افزاری به نام ملک آسمان تدوین شده که مردم می‌توانند آن را از مجموعه بازار دانلود کنند. این نرم افزار یکی از کارهای برجسته راهیان نور در حوزه فضای مجازی است.

وی با اشاره به راه‌اندازی کمیته فناوری‌های نوین و فضای مجازی در ستاد مرکزی راهیان نور اضافه کرد: تعداد زیادی از فعالان در این حوزه مشغول فعالیت هستند. در تلاشیم که در سال 97 بتوانیم وضعیت بسیار بهتری را در زمینه اپلیکیشن‌ها و فناوری‌های نوین داشته باشیم.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در مورد ظرفیت پذیرش زائران در ایام نوروز افزود: ما محدودیتی در زمینه پذیرش زائران نداریم. امکاناتی ایجاد شده تا مردم بتوانند خانوادگی و با استفاده از خودروهای شخصی خود به این مناطق سفر کنند، همچنین برنامه‌ریزی‌های خوبی هم برای سفر با کاروان‌ها انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار