با نزدیک تر شدن به عید نوروز دغدغه ای از بین بردن جوش های مزاحم صورت بیشتر شده است، در این مطلب راه حل هایی برای درمان قطعی جوش های روی پیشانی را به شما عزیزان ارائه می دهیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جوش ها ناخوانده ترین و دوست نداشتنی ترین مهمان ها هستند که همیشه در مواقع حساس ناگهانی بر روی صورت ظاهر می شوند. در این روزهای باقی مانده تا عید نوروز یکی از اصلی ترین دغدغه ی خانم ها جلگیری از ایجاد جوش های ناگهانی و دمان آن ها تا فرارسیدن عید و دید و بازدیدهای خانوادگی است. در این ملطلب راه حل هایی برای درمان قطعی جوش های روی پیشانی را به شما ارائه می دهیم تا با خیال راحت به استقبال عید نوروز بروید.

اولین اقدام: از یخ استفاده کنید

اولین درمان سریع جوش یخ است. برای جوشی که هنوز به طور کامل عفونی نشده است، استفاده از یخ به کاهش التهاب کمک می‌کند و غدد چربی را تشویق می‌کند منقبض شده و چربی اضافه و میکروب‌های درون آن را از آن بخش پوست بیرون برانند.

یخ را در تکه ای پارچه گذاشته و روی بخشی که در حال جوش زدن است به مدت چند ثانیه نگه دارید. چند دقیقه فاصله بگذارید و مجدد مرحله‌ی قبل را تکرار کنید.

این کار را به دفعات دلخواه تکرار کنید، جوش در عرض یکی دو روز از بین می‌رود.

بخور بدهید

برای درمان سریع جوش بخور را فراموش نکنید. استفاده از بخور گرم به علت باز کردن منافذ پوستی و بیرون ریختن مواد زاید از آن، فواید فوق‌العاده‌ای برای پوست افرادی که از جوش رنج می‌برند به همراه دارد.

یک ظرف بزرگ را با آب داغ پر کنید، سپس صورت خود را در نزدیکی دهانه‌ی ظرف قرار دهید به طوری که بخار آب به پوست‌تان برسد. به هیچ عنوان پوست‌تان را در تماس با آب داغ قرار ندهید، زیرا ممکن است منجر به سوختگی شود.

بخور را به مدت ۳۰ دقیقه ادامه دهید و سپس به پوست‌تان مرطوب‌کننده بمالید.

آبلیمو

آبلیمو به عنوان میکروب‌کش ارگانیسم‌های میکروسکوپی دخیل در ایجاد جوش را می‌کشد و علاوه بر این با خاصیت جمع‌کنندگی‌ای که دارد باعث می‌شود چربی‌های تجمع یافته بیرون رانده شوند.

پیش از خوابیدن از یک گوش‌پاک‌کن استریل پنبه‌ای استفاده کنید و آبلیمو را روی جوش بمالید. (حتما از آبلیموی طبیعی یا خود لیمو استفاده کنید.)


بیشتربخوانید : راهکارهایی برای درمان جای جوش +اینفوگرافیک


برای جوش‌های جدی‌تر مخلوطی از پودر دارچین و آبلیمو درست کنید و شب قبل از خواب روی جوش بمالید و بگذارید تا صبح بماند. این کار به از بین رفتن سریع جوش کمک می‌کند، اما برای افرادی که پوست حساس دارند توصیه نمی‌شود.

سیر

سیر دارای خواص اثبات شده‌ی قوی ضدباکتریایی، تقویت سلولی و ضدویروس است و به عوامل بیماری‌زای مسری حمله‌ می‌کند. سیر خام در طب قدیمی هند (آیوروِدا) یکی از بهترین درمان‌ها برای جوش‌های رسیده برشمرده می‌شود و طبیبان آیورودا بر سر خواص سیر در درمان جای جوش‌ها و همچنین در جلوگیری از عود مجدد جوش قسم می‌خورند.

سیر این ماده‌ی ضدویروس، ضدقارچ و ضدسرطان برای درمان سریع جوش‌ها کارساز است. همچنین سولفور موجود در سیر به تسریع فرایند بهبودی جوش کمک می‌کند.

یک حبه سیر را دو نیم کنید. سیر را روی جوش بمالید و بعد از ۵ دقیقه با آب ولرم بشویید. این کار را چند بار در روز تکرار کنید.

خوردن روزانه‌ی یک حبه سیر خام به پاک‌سازی خون‌تان نیز کمک می‌کند. اما توجه کنید که در مصرف سیر خام زیاده‌روی نکنید تا معده‌ی شما اذیت نشود.

جوش شیرین همه کاره

جوش‌شیرین راه‌حل خانگی مفید دیگری برای درمان جوش است که با لایه‌برداری پوست و باز‌ کردن راه تخلیه‌ی چربی و سلول‌های مرده جوش‌ها را از بین ‌می‌برد.

بخشی از قدرت جوش‌شیرین در مراقبت از پوست به این دلیل است که قادر است به عنوان بخشی از درمان التهاب پوست و در یک برنامه‌ی درمانی به کار رود. مثلا از مواد معمولی موجود در آشپزخانه می‌توان برای درست کردن ماسک‌های قوام‌دار با پایه‌ی جوش‌شیرین استفاده کرد. ماسک‌های خانگیِ پوشاننده‌ی صورت که با جوش‌شیرین درست شوند می‌توانند به پیشگیری و درمان مشکلات پوستی کمک کنند.

جوش‌شیرین را با مقداری آب و آبلیمو مخلوط کرده و یک خمیر باقوام درست کنید. پوست خود را به دقت بشویید و در حالی که نم‌دار است خمیر را در نواحی مشکل‌دار پوست بمالید، آنگاه چند دقیقه تا زمانی که خمیر روی پوست شما خشک شود صبر کنید. صورت‌ خود را با آب گرم بشویید. برای اینکه سریع‌تر نتیجه بگیرید این فرایند را دوبار در روز تکرار کنید.

هرگز جوش‌شیرین را بیشتر از چند دقیقه‌ی محدود روی پوست رها نکنید، زیرا ممکن است موجب خشکی و حساسیت شود.

خمیردندان

خمیردندان برای درمان جوش فوق‌العاده است. اگر به عنوان روشی بعد از یخ گذاشتن استفاده شود سریع‌ترین اثر را دارد. لازم است که حتما از خمیردندان‌های سفید‌رنگ و غیرسفید‌کننده استفاده کنید. همچنین از انواع خمیردندان‌های ژل‌مانند استفاده نکنید.

قبل از اینکه جوش روی صورت‌‌تان جا خوش کند کمی خمیردندان سفید را روی آن ناحیه بمالید و بگذارید حین خواب شبانه آنجا بماند. وقتی بیدار شدید با آب سرد آن را بشویید. در صورتی که قرار نیست خانه را ترک کنید می‌توانید این کار را در میانه‌ی روز دوباره تکرار کنید. برای اینکه این روش فایده‌ای داشته باشد خمیردندان حداقل باید ۳۰ دقیقه روی پوست بماند.

خمیردندان می‌تواند برای پوست ایجاد حساسیت کند، بنابراین مهم است که از این روش با احتیاط و به شیوه‌ی درست استفاده کنید.

خیار، تسکین دهنده التهاب و جوش

خیار سرشار از پتاسیم و ویتامین‌هایی چون ویتامین A ،C و E است. علاوه‌ بر این خیار دارای خواص خنک‌کنندگی و تسکین پوست است. در کشورهای خاورمیانه و آسیایی آب خیار برای خنک کردن بدن و پوست‌، درمانی متمایز به شمار می‌رود. آب خیار همچنین برای ترمیم پوست مفید است و به خصوص زمانی که روی پوست به کار رود در کاهش التهاب پوستی نقش دارد.

خیار را خرد کنید روی آن آب بریزید و بگذارید به مدت ۶۰ دقیقه بماند. مواد داخل خیار مثل ویتامین A، پتاسیم و کلروفیل در آب منتشر می‌شوند. آب حاصل را صاف کنید و برای نوشیدن یا شستن صورت استفاده کنید.

می‌توانید با خیار ماسک صورت درست کنید. این ماسک را به مدت ۱۵ دقیقه روی صورت قرار دهید سپس با آب گرم بشویید. این کار به تمیزی آلودگی‌ها و باکتری‌ها از مجاری پوست کمک می‌کند.

منبع:الو دکتر

انتهای پیام/

راه حل هایی برای درمان قطعی جوش های روی پیشانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتصی
۲۱:۰۹ ۲۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام فقط با مُردن هست که از شر جوش خااص میشوبم
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۲۰:۰۰ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سلام من ۱۹ سالمه پیشونیم خیلی جوش داره لطفا بگین چیکار کنم جوش هام رفع بشن
Iran (Islamic Republic of)
مهسا
۱۴:۳۸ ۰۹ شهريور ۱۴۰۲
سلام من ۱۵ سالمه
و اینا رو استفاده میکنم ژل شستشو وچه و ابرسانش وچه و ضد جوش مالینین عالیه استفاده کنید اثری از جوش باقی نمیذاره
Iran (Islamic Republic of)
درحال نوشتن...
۰۹:۳۵ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
سلام من هم پیشونیم پر از جوشه
اما یک روش دارم براتون
گلاب رو به صورت اسپری بریزید روی جوش هاتون و بعد با دستمال نم هاشو بگیرید. یا اصلا دست نزنید خودشون خوب میشه
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۱۸:۱۰ ۱۹ تير ۱۴۰۱
چیکار کنم پیشونیم دیگه جوش نزنه؟جوشایی که میزنم جاقی میمونه چیکارکنم؟
United States of America
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
السلام پیشانه ما بسیار میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام من 29 سالمه تا حالا همچین چیزی من ندیدم روی صورتم 4 ماهه روی پیشونیم جوش های ریز پر شده نمیدونم چیکار کنم هنوز خوب نشده همه کار کردم چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۵:۳۷ ۲۵ دی ۱۴۰۰
من فعلا استفاده میکنم حالا ببینم نتیجه میده یا نه ♥️
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من خیلی جوش روی پیشونی بود نمی‌دانستم چکار کنم بعد چند روز با آب گرم بخار دادم تا به نتیجه خوبی رسیدم الان یک جوش هم دیگه ندارم من به همه استانبول ها نزدیک توصیه میکنم استفاده کنند من کلاس زبان فارسی رفتم همه من و مسخرا می‌کردند ولی الان خوب شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۳ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
سلام من ۱۱سالمه خیلی جوش روی پیشو نیم بود با استفاده بخار آب گرم همه جوش رفت و صورتم سفید شد خیلی خوشحالم الان که می بینم حتی الان یک دونه جوشم ندارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
من چی کنم صابون گلیسیرین میزنم ولی نمیره تازه رو گونه هامم اینجوری شده ۱۱ سالمه و روم نمیشه برم مهمونی و مسخره ام میکنن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۳۷ ۲۵ فروردين ۱۴۰۰
سلام من ۱۰ سالمه کلاس چهارم هستم پیشونیم خیلی جوش ریز میزنه از ۹ سالگی تا حالا هنوز نه دکتر رفتم و نه هیچ جایی دیگه بعضی از قوامین میگن که مال بلوغ هست ولی من عادت دارم دست پیشونیم میزنم لطفا یه چی رو بگید تا بزنم
Iran (Islamic Republic of)
آرینا
۰۹:۲۰ ۲۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام به حیچ عنوان به پوستتون سیر نزنین من زدم دچار سوختگی درجه دوم شد و الان دو ماه مبگذره که هنوز خوب نشده و تا الان حدود دو میلیون واسش هزینه کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
دخترا اگه نظر من رو میخاهید بخور دادن صورت با آب گرم را به شما پیشنهاد میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ماریا
۱۲:۱۵ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۵ سالمه تا حالا جوش نزده بودم ولی امسال شروع کرد صورتم به جوش زدم جوش های روی گونم خیلی کم هست ولی پیشونیم نمیدونم چرا هی جوش میزنه راه های زیادی امتحان کردم از آبلیمو و خمیردندان که نتیجه زیادی نگرفتم چند وقت شب ها بعد از این که صورتم رو میشوستم بهش گلاب اسپری میکردم جای چند تا لکه آفتاب روی گونم خیلی خیلی کم رنگ شده روی جوش های پیشونیم هم تاثیر گذاشته توی سایت های مختلف خوندم توصیه های زیادی بود دوستان راکوتان رو گفتن هنوز استفاده نکردم ولی میگن تاثیر خیلی خوبی داره ولی بیشتر از ۲ ماه نباید مصرف بشه عوارضش خیلی کمه حد اقل واسه دختر خانم ها من راکوتان رو پیشنهاد میکنم ولی قبل از مصرف مثل من برید تحقیق کنید و دربارش توی سایت های مختلف بخونید و از عوارضش مطلع باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
سلام خوبید اینقد اعتماد به نفستون رو از دست ندید من همه ی این روش هارا امتحان کردم ولی نتیجه نگرفتم من هم میخوام برم مسافرت ولی نمیتونم شما هم جوش هاتون رو دست کاری نکنید
United States of America
زهرا
۱۷:۳۷ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۴ سالمه و یه جوری معتاد به ترکوندن جوش شدم انقد که جوشای رو پیشونیمو دست کاری کردم جای همشون مونده خیلی خجالت میکشم نمیتونم برم جایی اعتماد به نفسمو از دست دادم اعصابم خیلی خورده لطفا بگید چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
دریا
۰۹:۴۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
من دو ساله چکش کردم می‌رم دکتر‌هیچی‌به‌هم‌نمیگن‌میشه‌یک‌راه‌
حل‌خیلی‌خوب‌‌بزارید‌یک‌راه‌حل‌اسان
Iran (Islamic Republic of)
سلین
۱۳:۴۳ ۰۱ دی ۱۳۹۹
من الان ۱۴ سالمه و روی صورتم پر جوشه دو روز دیگه هم میخوایم بریم یه مهمونی خیییییییییییلی خاص ولی من خجالت میکشم با این جوشام توروخداااا بگید کدومشون خوبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
اونایی که نوشتن من دوازده سیزده سالمه چرا جوش میزنم خب طبیعیه دیگه بلوغ هستش عزیزان منم 14 سالمه پیشونیم پر جوش شده فقط باید با اونا ور نرید چون جاش میمونه و خیلی بد میشه و به راحتی هم درست نمیشه وقتی بزرگ بشید دیگه کمتر خیل کم جوش می‌زنید الان نباید وربرید
Iran (Islamic Republic of)
من
۰۰:۵۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
به نظر من از اب پیاز یا زد عفونی کننده استفاده کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه روی پیشونیم جوشای ریز زیر پوستی میزنه چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ماهور
۱۲:۱۶ ۰۸ آذر ۱۳۹۹
من 12ساله ام من دارم دیوانه میشم از دست این جوش ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۴ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام من 13سالمه و از یه سال پیش که م‌وهامو میزدم تو روم جوش زدن و چونم هم یه جوش ریزه هایی هم داره خیلی ناراحت کنندس وقتی می‌خوام برم پیش کسی بخاطر جوش هایی که رو چونمه و رو پیشونیمه نمیتونم برم.لطفا یکی یه راهکار ساده و ماثر بده.
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۵ مهر ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه و از ۱۱ سالگی شروع به جوش زدن کرده صورتم . خیلی ناراحت بودم چون جوش های خیلی زیادی روی پیشونی . ببینیم رو گرفته دلیل های زیادی هم داره چند وقت پیش مادرم بهم پوست خیار داد و اون بسیار مفید بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۲ مهر ۱۳۹۹
ممنونم من هیچ استفاده نکردم اما خوب خوب شدم
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۱۸:۲۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام من چند وقت پیش یه جوش زیر پوستی پیشونیم زد و من اونو کندم خیلی باش ور رقتم که تبدیل به زخم شد اا حالا خوب شده ولی اون قسمت رنگش با پوستم تغییر کرده و خیلی ناراحت کنندست چون به صورتی میخوره و پوستمم برنزه اس خیلی خود نمایی میکنه به نظرتون راهی داره که دوباره رنگش شبیه پوستم شه یا ن خیلی ناراحتم اعصابم خیلی خورده
Germany
Mobeni
۲۳:۲۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۹
سلام من خیلی ماسک صورت میزنم و در واقعه خیلی به پوستم میرسم همشم با چیزایه طبیعی مثل گوچه و عسل و گلاب و خیاره الان یه ۳ ماهه شروع کردم هم پوستم سفید شده هم جای جوشم بی رنگ تر شدن بجه ها شما دوروز میزنین بعد انتطار دارین خوب شه ودف
Iran (Islamic Republic of)
A
۱۹:۴۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام من از ۱۱ سالگی شروع به جوش زدن کردم و الان ۱۳ سالمه راهکاری کع من براتون دارم استفاده از سرکه سیب است هر شب موقع خواب بزنید و فردا با اب خالی یا صابون بشورید جواب میده ولی من وقتی تقریبا خوب شدم گذاشتمش کنار و صورت دوباره پر جوش شده اگه استفاده می کنید نزارید کنار و صبور باشید
Iran (Islamic Republic of)
منصور ریگی
۲۱:۴۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
اثرات دانه ها در ثیشانی ام مانده چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
خمیر دندون نزنید من زدم صوتم داغون شد
Iran (Islamic Republic of)
T
۰۲:۳۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
سلام منم از 13سالگی تا الان که دوساله می گذاره که همیشه این راحله هارو انجام دادم ولی جواب نداد از خمیر دندان بدونه سفید کنده آبلیمو سیب زمینی هو و... چیه چیز دیگه اون دوستم گفته بود که
چرا خمیر دندان به جای که جوش داره نزنیم چون دورو برش سیا می شده و همین طور آبلیمو من یه راهکار خیلی خوب دارم صابون بچه ای فیروز روبه صورت بزنید در طول 24ساعت سه بار بزنید صبح ظهر شب
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۲:۰۵ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام خوبی
Iran (Islamic Republic of)
Atena
۲۱:۳۲ ۳۰ تير ۱۳۹۹
من ۱۲ سالمه از همین ۱۲ سالگی صورتم شروع به جوش کرد صابون زردچوبه وان جی استفاده کردم اثری نداشته همه مسخرم میکنن به خاطر جوش روپیش نیم یه راه حل خوب بگذارید جلو پاادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۳۰ تير ۱۳۹۹
بعضی از جوش ها هم میتونه واسه چربی وقند زیادی باشه که می خورین باید چیز های پر چرب وقند دارنخورید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۱۶ تير ۱۳۹۹
عالی بود
Mauritius
کیانا
۱۷:۲۲ ۱۳ تير ۱۳۹۹
خیلی عالی بود
من که لذت بردم ولی نمیدونم اثر کنه یا نه ولی مطالب خیلی خوب بودن :-)
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۲:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۹
سلام من 12 سالمه و از 10 سال صورتم جوش میزنه تنها چیزی ک برای جای جوش روی صورت من جواب داد سیب زمینی بود این ماسک خاصیت سفید کنندگی هم داره و جای جوش را محو میکنه از خمیر دندان استفاده نکنید چون روی جوش رو سیاه میکنه سیر هم برای کسانی ک پوست حساس دارن خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۶:۵۲ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام من 12 سالمه و از 10 سال پیشونیم جوش. میزنه من از جاشون خیلی. رنج میبرم و تا حال خیلی از ماسک های خونگی رو مصرف کرم و هیچ کدوم در از بین بردن جای جوش مثل سیب زمینی خوب نبود فقط این ماسک برای جای جوش و برای جوش تازه زیاد کاربرد نداره توصیه میکنم از خمیر دندان استفاده نکنید چون موجب سیاهی جوش میشود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۵۶ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
من 13 سالمه جوش های ریزی روی پیشانی و نوک دماغ ام هست باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام من 14سالمه بهتون توصیه میکنم از گلاب استفاده کنید عالیه
Iran (Islamic Republic of)
پژمان شعبان زاده
۱۰:۳۸ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
هر کاری می کنم جوشام کم نمیشه چی کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
mr.mehdi
۲۳:۵۵ ۱۵ خرداد ۱۳۹۹
اینقد پوست صورتتونو دست کاری نکنید،جوش زدن بی دلیل نیست اگه رویه پیشونیه ک نشون دهنده ی کبد چرب میتونه باشه به هر حال با یه رژیم غذایی خوب و دوری از تنقلات مث بادام زمینی پفک چیبس نخوردن فست فود و غذاهای چرب میتونید لز حوش زدن جلو گیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ملی‌
۱۵:۲۴ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه و از ۱۰ سالگی روی پیشانیم جوش زد و هنوز نرفته الان حتی روی بینی و روی گونه هامم جوش زده و کل صورتم به خثوص میشونیم از جوش مر شده میشه بگید چه کار کنم من از این وضع خسته شدم و الان ثورتم خیلی خرابه .؟
United States of America
Kiana
۲۱:۳۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۱سالمه و ی عالمه جوش روی پیشانی دارم لطفاً بگید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
غزل
۱۴:۵۱ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه میخواستم راهنماییم کنید برای جوش های روی صورتم
حتی از دارو های محلی استفاده کردم هیچ تأثیری نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
از پماد استفاده کن یا عسل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
من جای پیشانیم خیلی جوش میزنه و۱۹ سالم هس باید چیکار کنم یک جوش ک خوب میشه یکی دیگر درست میشه و جاهای جوشها مانده هس چیکار باید بکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۲ فروردين ۱۳۹۹
من12 سالمه از 10 سالگی جوش دارم همه منو مسخره می کنند خسته شدم دیگه یک راه حل بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناش
۱۰:۲۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
من 15سالمه وصورتم پر جوشه .من از حنای بی رنگ استفاده کردم و صورتم بهتر از قبل شده .می تونید حنای بی رنگ رو از عطاری تهیه کنید وبا مقداری آب مخلوط کنید وروی جوش هاتون بزنید وقتی که خشک شد با آب بشورینش. جوش ها رو میسوزونه.
Iran (Islamic Republic of)
پریسا
۰۱:۲۳ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه روی پیشانیم جوش میزنه من بهتون توصیه میکنم از پد الکل استفاده کنید خیلی خوبه از وقتی که از پد الکل استفاده میکنم صورتم جوش نمیزنه نباید از ۱۰ سال تا ۱۵ سال زیاد فلفل بخورید به خاطر همین جوش میزنید
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۰۱:۱۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۹
خیلی ممنون از راهکار های خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۱:۴۰ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸
اصلن بدرد نمی خورد بای بای
Iran (Islamic Republic of)
Bahare
۱۶:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۸
من ۱۵سالمه دو سه تا جوش رو پیشونیم دارم انقدر بعضی وقتا حرصم میده کلافه میشم قبلا لیمو میزدم ولی خب هیچ اثری نداشت شما راهی دارید واسه از بین بردنش اینارو که اینجا مینویسه من صد بار امتحان کردم هیچ اثری نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
هیچوقت صورت ادم مثه قبل نمی شه
Mauritius
نا شناس
۱۵:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۳۹۸
اي بابا وقتي جوش زدي ديگه اون صورتتو فراموش كن خودتو بكشي هم مثل قبل نميشه صورتت واقعا راست ميگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
با این روشاتون فقط اوضاع بدتر میکنید بچه ها اصلا از جوش شیرین و خمیر دندون ب هیچ وجه استفاده نکنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۱۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۹
چرا از خمیر دندان استفاده نکنیم
Netherlands (Kingdom of the)
فاطمه زهرا
۱۹:۲۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
من 11 سالمه صورتم جوش زده به من راه حل مناسب بدهید متشکرم
Australia
ناشناس
۲۰:۰۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۸
سلام من از 13 سالگی جوش زدم و الان 16 ساله میگذره هنوز ازبین نرفته و پیشانیم و صورتم پر جوشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۸
سریع ترین راه کدومه ۴ساله جوش دارم ولی پاک نمیشه
Germany
امل
۱۶:۳۸ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
برا درمان سریع جوش صورت روزانه ۱۴ عناب خشک و با عسل مخلوط کنید کبدو شستشو میده پوست و از اینه هم صافتر میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام من 13 سالمه پیشونیم همش جوش های سفید ریز در میاره من آبلیمو رو یک ماه استفاده کردم خیلی خوب شد پیشونیم صاف شد ولی بعد دو سه هفته برگشت اما الان خیلی جوش های پیشونیم از سرس پیش کم تره و اگه زیاد توجه کنی دیده میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۸
روی پیشونبم خلیی جوش دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۸
مرسی دوستان
Iran (Islamic Republic of)
آرزو
۱۹:۴۵ ۱۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید من هشت ساله درگیرجوش هام هستم نمیدونم چیکارکنم که هم جای جوشام ازبین بره هم خودجوشام به زودی قراره ازدواج کنم واین واقعا روی اعتمادبه نفسم تاثیرگزاشته اگه یه روش قطعی بهم بدید واقعا ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۴:۱۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
سلام من رو پیشونمیم جوش زدم اب لیمو زدم درست نشد چیکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۰ تير ۱۳۹۸
خیلی هم جواب نمید من سیر را امتحام کردم ،،،
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۸ ۰۸ تير ۱۳۹۸
ممنون از راهنماییتون .
Iran (Islamic Republic of)
ساناز
۱۲:۴۴ ۲۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من ۱۳ سالمه خیلی جوش ریز رو بشکنیم میزنم دوستان اگه به سوال من جواب بدین ممنون میشم تا از شر این جوش ها خلاص بشم خسته و افسرده شدم از دست این جوش ها
Iran (Islamic Republic of)
مجمد
۲۳:۵۷ ۱۰ تير ۱۳۹۸
توی این سن عادیه زیاد حساس نشو باید اون بازه زمانی بگزره تا خوب شه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
پیشانی من پر از جوشهای قرمز و ریز هست لطفا رای حلی نشون بدین ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
مرسی از همراهیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
من ۱۲ساله هستم وکمکم دارم درگیر جوش های بسیار بدی می سوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۸
کدام سریع تر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۲ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
ازچه چیزی استفاده کرده اید نتیجه پیداکرده اید من خیلی جوش های ریزوزیرپوستی دارم لطفا من هم راهنمایی کنید ازدست جوش های پیشانی ام خلاص شوم
Afghanistan
ناشناس
۱۷:۰۳ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
من هجده ساله هستم روي پشانيم جاهاي بخار سياه ميزند چي كار كنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
من نتیجه دیدم ممنون منو از این مهمان های ناخانده نجات دادید
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۰:۰۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۷
من نتیجه دیدم ممنون منو از این مهمان های ناخانده نجات دادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۹ بهمن ۱۳۹۷
از چی استفاده کردی ک نتیجه دیدی
Afghanistan
ناشناس
۱۰:۲۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۷
نزد پزشك رفتم يك صابون بنام سكايا داد بخاطر جاهاي بخار آيا فايده ميكند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۲ ۱۱ شهريور ۱۳۹۷
خیلی عالی بود
آخرین اخبار