شهردار خرم‌آباد گفت: با راه‌اندازی خط تولید مخازن زباله علاوه بر خودکفایی در این مقوله ٥٠ درصد در هزینه‌های ناشی از خرید این نوع مخازن صرفه‌جویی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  وحید رشیدی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، مخازن زباله جدید دارای شکل، کیفیت و ورق مناسب‌تر بوده و تمام مشکلات و ایراد‌های مخازن قبلی در این مخازن اصلاح گردیده‌اند، همچنین این مخازن دارای دوام بیشتری است.

وی ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی را از اولویت‌های مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: یکی از سیاست‌های شورای شهر و مدیریت در این دوره کاهش هزینه‌های جاری و جلوگیری از هزینه‌های غیرضروری و ریخت‌وپاش‌هاست که بارزترین نتیجه آن پرداخت معوقات کارگران تنظیف و فضای سبز بوده است.

شهردار خرم‌آباد در ادامه به برنامه‌های شهرداری برای ساماندهی بحث پسماند‌ها و زباله‌های شهری اشاره کرد و گفت: در این راستا جذب اعتبار از سازمان شهرداری‌ها برای احداث سایت پردازش کارخانه کمپوست، احداث استخر شیرابه زباله، ساماندهی نخاله‌های سطح شهر و هدایت شهروندان جهت تخلیه نخاله در سایت پردازش از اقدامات انجام شده به شمار می‌رود.

رشیدی ادامه داد: آغاز طرح تفکیک از مبداً پسماند‌ها و انتخاب دانشگاه لرستان به عنوان پایلوت این طرح، ساماندهی جاده دسترسی محل دفن زباله، خرید سه ماشین جاروب خیابانی جدید و تزریق ١٢٠ نیروی ستادی تنظیف از دیگر اقدامات مدنظر شهرداری است.

انتهای پیام/د

راه‌اندازی خط تولید مخازن زباله شهری در خرم‌آباد

برچسب ها: شورای شهر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.