وزیر اطلاعات گفت:امنیت رکن اصلی توسعه در حوزه‌های مختلف است و پیشرفت و رشد بدون تامین امنیت امکان ندارد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازارومیه؛جلسه شورای اداری استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین علوی وزیر اطلاعات در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
وزیر اطلاعات در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه انجام داشتن مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت بی منت به مردم است افزود:رضایت مردم بسیار مهم است، به گونه‌ای حضرت علی (ع) در نامه‌ای به مالک اشتر، رعایت عدالت، اجرای حق و به دست آوردن رضایت عامه‌ی مردم را مورد تاکید قرار می‌دهد.
حجت الاسلام و المسلمین علوی تامین امنیت در حوزه‌های مختلف را مهمترین وظیفه‌ی سربازان گمنام امام زمان (عج) دانست و افزود: امنیت رکن رکین توسعه در حوزه‌های مختلف است و پیشرفت و رشد بدون تامین امنیت امکان ندارد.
وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال ایجاد اختلاف در بین ملت بزرگ ایران اسلامی است گفت:باید از اختلافات پرهیز شود چرا که مسائل و مشکلات کشور با همدلی و هم افزایی قابل حل است.
حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی در استان و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه گفت:خدمت صادقانه توام با توکل بر خداوند تبارک و تعالی مواردی هستند که باید مدیران دستگاه‌های مختلف در انجام مسئولیت خود مد نظر قرار دهند.
وی همچنین عملکرد وزارت اطلاعات در استان را قابل تحسین عنوان کرد.

انتهای پیام/ن. م
 

سفر وزیر اطلاعات به ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.