هـر یک از ما به عنوان شهروند در محیط پیرامون خود برخی موارد برایمان خوشایند نبوده است. اما ناخرسندی مداوم سلامتی، شغل و روابط ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ هـر یک از ما به عنوان شهروند در محیط پیرامون خود برخی موارد برایمان خوشایند نبوده است. اما ناخرسندی مداوم سلامتی، شغل و روابط ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. برخلاف تصور اکثر مردم، مثبت‌اندیشی و لذت بردن از زندگی ارتباط چندانی با عوامل محیطی و مادیات ندارد. نگرش ما فقط و فقط به ما بستگی دارد و هیچ عامل دیگری نمی‌تواند ما را وادار کند بدبین باشیم.

به همین منظور گروه شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران از شما شهروندان سرتاسر کشور می خواهد با دقت نظاره گر اطراف‌تان باشید و نکته های مثبت اطراف خود را به اشتراک بگذارید.
اگر اقدامی خوب و پسندیده توسط اطرافیان شما از قبیل خانواده، هم محلی ها،همشهری ها،مسئولان محلی،شهرداری ها،دولتمردان و سایرین در زمینه های مختلف از قبیل پروژه های عمرانی،اجتماعی، فرهنگی و غیره انجام گرفته آن را با میلیون ها بیننده به اشتراک بگذارید.این کار شما علاوه بر آگاهی دیگران و هم محلی های شما از اقدامات مثبت باعث تشویق فراگیر برای کار ملی خوب خواهد شد.فیلم های شما با نام خودتان علاوه بر سایت «باشگاه خبرنگاران جوان» در بخش‌های خبری 17 با خبرنگاران جوان شبکه خبر و بخش خبری 19 مجله خبری شبکه یک سیما پخش خواهد شد.می شود دنیا را زیباتر دید.


برای ارسال سوژه‌های خود کافی است به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

1- شماره تلفن 09303001947 را در گوشی موبایل خود ذخیره کنید و  از طریق نرم افزار تلگرام و یا آی گپ(iGap)، تصاویر (فیلم و عکس) و سوژه‌های خود را برای ما ارسال نمایید.

2- از طریق آی دی Shahrvandyjc@ وارد تلگرام و یا آی گپ(iGap) شده و برای ما ارسال کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

سوژهای جالب و زیبا برای شهروندخبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غ م
۰۹:۲۳ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
ممانعت از پرداخت هزینه بلیط مسافرین تهران یاسوج تهران در حادثه هواپیما جان خود را از دست دادن از طرف ایرلاین آسمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خیلی جالب بود
آخرین اخبار