کارآموز کاخ‌سفید در دوران «بیل کلینتون» با انتشار مقاله‌ای، مسئله برقراری رابطه با رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را «سوءاستفاده از قدرت» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مونیکا لوینسکی»، کارآموز کاخ سفید، دو دهه پس از رابطه نامشروعش با «بیل کلینتون»، رئیس جمهور اسبق آمریکا، در مقاله ای سرگشاده به سایت «ونیتی فیر» اعلام کرد هم اکنون درک می کند رابطه اش با کلینتون «سوء استفاده از قدرت» بوده است. او در این مقاله، مسئله برقراری رابطه با رئیس جمهور اسبق آمریکا را از نگاه قدرت متصور شده است.

لوینسکی در بخشی از این مقاله نوشت: هم اکنون در سن 44 سالگی، من بار دیگر تفکر درباره مفاهیم قدرت را آغاز کردم؛ مفاهیمی که فراتر از رابطه بین یک رئیس جمهور و کارآموز کاخ سفید و بسیار گسترده و غیرقابل درک است.

او اظهار داشت فعالیت جنبش‌هایی که به وسیله زنان و برای مقابله با سوءاستفاده های جنسی آغاز شده است به او انگیزه داد تا به ماجرای قدیمی خودش از نگاه دیگری بپردازد. او نوشت:  من- ما- تشکر بزرگی به این جنبش ‌ها بدهکاریم. آنها علیه دسیسه های مهلک سکوت، آزار و اذیت جنسی و سوء استفاده از قدرت فریاد زدند.

وی اعلام کرد اکنون متوجه شده است رابطه او با کلینتون سرشار از سوء استفاده های نامناسب از قدرت، جایگاه و مزایا بوده است.

لوینسکی در  مقاله اش نوشت پس از ماجرای رسوایی جنسی از اختلال روانی ناشی از تنش های روحی رنج می برد.

پس از انتشار این مقاله، بسیاری از چهره های هنری و شهروندان آمریکایی، ضمن تایید پشیمانی لوینسکی، حمایت خود را از او اعلام کردند.

در سال 1998، لوینسکی که برای کارآموزی وارد کاخ سفید شده بود، پس از مدتی وارد رابطه غیراخلاقی با بیل کلینتون، رئیس جمهور اسبق آمریکا و همسر هیلاری کلینتون، شد. پس از افشای روابط  آنها که اعتراضات عمومی را به دنبال داشت، روند استیضاح کلینتون آغاز شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار