معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان بردسیر گفت: تابلوهای اطلاعاتی محورهای مواصلاتی شهرستان بردسیر ازسمت کرمان و سیرجان اصلاح شوند.

تاکیدبراجرایی شدن مصوبات شورای ترافیک بردسیربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛شورای ترافیک باحضور معاونین فرماندار و اعضا تشکیل ، وفایی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بردسیردر این جلسه گفت:از وظایف شورای ترافیک ایجاد و فراهم نمودن زمینه آرامش و نشاط اجتماعی است که این امر در قالب فعالیت های متعددی رخ می دهد که مهمترین آنها امنیت ترافیک و حمل و نقل است که باید به طور دقیق و با دید فنی بررسی شود.

وی در این نشست با توجه به مشکلات ترافیکی شهر گفت:در بردسیربه دلیل ساختار ی که از قبل در شهر حاکم بوده در اکثر مواردبا مشکل تردد مواجه بوده که منجر به بروز تصادفات و عدم روان بودن مسیر حرکت خودروها در شهر شده است.

وفایی دوبرابرشدن حجم ترافیک شهربردسیر بویژه درایام قبل از نوروز را یکی از مسائل مهم عنوان و خواستار برنامه ریزی شهرداری و پلیس راهنمایی و رانندگی جهت تسهیل بارترافیکی شد.

وی از اهمیت مقوله ترافیک گفت و بیان کرد:فرهنگ سازی و آموزش های شهروندی باید بصورت جدی دنبال شود و نهادهای ذی ربط،توسعه آموزش های ترافیکی را در دستور کار خود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بردسیر از عدم درج نام شهرستان بردسیر در تابلوهای اطلاعاتی جاده ترانزیتی بندرعباس به کرمان انتقاد کردو خواستار اصلاح فوری این تابلوهاشد.

وفایی همچنین برلزوم ارائه خدمات مطلوب جاده ای درایام نوروز توسط نهادهای ذی ربط منجمله فوریت های پزشکی،امدادونجات و...تاکید کرد.

درادامه این جلسه محمدرضا حاج غنی معاون برنامه ریزی وامورعمرانی فرماندار از کمربندی شهرستان بردسیر وعبور جاده ترانزیتی بندعباس به کرمان به عنوان یک ظرفیت بزرگ اقتصادی و اشتغال زایی نام برد و از برنامه ریزی جهت استفاده از این فرصت خبرداد.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداربردسیر ضمن انتقاد از طراحی پل زیرگذر و ورودی شهربردسیر از سمت کرمان خواستار ساماندهی آن و ارائه طرح کارشناسی دراین خصوص شد.

وی همچنین خواستار جانمایی مناسب جهت استقرار کمپ تسهیلات ستاد نوروزی درورودی های شهرهای بردسیر،دشتکار،نگار،گلزار و لاله زارشد.
انتهای پیام/ح

 سامان دهی ترافیک نوروزی دربردسیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار