دختر خردسالی که در کلاس مشغول اجرای حرکات یوگا بود بر اثر از دست دادن تعادل خود به شدت مصدوم شد.

لحظه وحشتناک فلج شدن دختر خردسال در کلاس یوگا + فیلم/////////////////////////////به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه فلج شدن یک دختر خردسال را در کلاس یوگا در چین به تصویر می کشد. در این ویدئو مشاهده می شود هنگامی که "ژیائو بائو" 4 ساله مشغول اجرای حرکات یوگا بود ناگهان به دلیل از دست دادن تعادل خود از ناحیه ستون فقرات  به شدت مصدوم شد.

این دختر خردسال که دچار بی اختیاری ادرار و همچنین بی حسی در ناحیه پا شده بود بلافاصله به یکی از بیمارستان های چین منتقل شد. این اتفاق در یک کلاس یوگا در شهر "ژنگژو" ، مرکز استان هنان چین رخ داد. بنا به گفته پزشکان احتمال می رود این دختر از ناحیه پایین بدن خود تا آخر عمرش فلج شود.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس چین در خصوص این حادثه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اتفاقی وحشتناکی که دختر خردسال را فلج کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر خوشکلام
۲۰:۰۲ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
با سلام و خسته نباشید خدمت کارکنان باشگاه
در یکی از رکورد زنی ها با موتور سیکلت در آمریکا موتور سوار 19 ساله به دلیل آنکه از ارتفاع بالا مستقیم روی زمین فرود آمد با ضربه شدیدی که لحظه نشستن روی موتور وارد شد فلج شد . پزشکان نتوانستند علت آن را پیدا کنند .ولی پزشکی کانادایی متوجه شد، که ستون فقرات از جای خود در آمده و یک مرحله پایین تر از محل خود در لگن قرار گرفته . حالا اگر شما می توانید این مطلب را به گوش آن خانواده برسانید شاید به امید خدا مفید واقع بشود. اجرکم عندالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۰ اسفند ۱۳۹۶
خدا این دختر خردسال را شفا بده