رقابت‌های آزاد تکواندو خردسالان و نونهالان در دو بخش پسران و دختران درکردستان برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فرزین لطف‌پور رئیس هیئت تکواندو کردستان با اشاره به برگزاری رقابت‌های آزاد تکواندو خردسالان و نونهالان در دو بخش پسران و دختران گفت: امسال برای چهارمین بار این مسابقات در رده سنی پایه برگزار شد.

وی افزود: شناسایی نفرات منتخب استان برای شرکت در مسابقات  سال آینده و حضور در اردوهای آماده‌سازی از مهمترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

رئیس هیئت تکواندو کردستان با بیان اینکه تمرکز و هدف‌گذاری اصلی هیئت تکواندو کردستان در رده سنی خردسالان و نونهالان است، بیان کرد: استان کردستان در بین 15 استان کشور در این رده قرار گرفته است و این نشان از وجود استعدادهای قابل توجه در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات برای نخستین بار با سیستم هوگو الکترونیکی برگزار شد، تصریح کرد: مسابقه با این روش نخستین تجربه خردسالان تکواندوکار استان است که امیدواریم این روند در استان ادامه داشته باشد.

رئیس هیئت تکواندو کردستان از هزینه بالغ بر 3 میلیون تومان برای اجاره این سیستم‌ها خبر داد و گفت:  هیئت توان خرید سیستم هوگو الکترونیکی را ندارد و متاسفانه در این زمینه نیز به ما کمک نشده است.

لطف‌پور با بیان اینکه کمبود منابع مالی و اسپانسر از مشکلات اصلی بسیاری از هیئت‌های ورزشی از جمله هیئت تکواندو استان است، اذعان داشت: بدون شک توسعه ورزش به ویژه در زمینه قهرمان پروری به عنوان یکی از بهترین راه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام/ د م

کمبود منابع مالی و اسپانسر از مشکلات اصلی هیئت‌های ورزشی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.