شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان موفق شد ضمن تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یک‌پارچه، برای نخستین بار گواهینامه مدیریت انرژی 50001ISO را اخذ کند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان،علی ترابیان مسؤول مهندسی کیفیت و بهره‌وری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان اظهار کرد: ممیزی شخص ثالث(مراقبتی نوبت دوم) با هدف تمدید گواهینامه IMS و دریافت گواهینامه مدیریت انرژی طی 3 روز با حضور مدیرعامل و تیم ممیزی شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه انجام شد.

وی افزود: ممیزی امسال بر اساس ویرایش 2008 و 2004 از استانداردهای کیفیت و زیست محیطی بود که از سال آتی ممیزی بر اساس ویرایش 2015 از این استانداردها می باشد که در پی آن شاهد تغییرات نسبتا زیادی خواهیم بود.

مسؤول مهندسی کیفیت و بهره‌وری شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران ـ منطقه اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری برنامه ریزی هایی در خصوص استقرار استاندارد مدیریت انرژی با همکاری کمیته انرژی و به خصوص دبیر این کمیته (مهندس فرهاد نکویی نیا) در راستای بهبود مستمر عملکرد انرژی انجام شد و در نهایت پس از بررسی تیم ممیزی، گواهینامه مدیریت انرژی 50001 اخذ شد.

در جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت دوم، فریدون فارغ مدیرعامل و سرممیز شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه ضمن تقدیر از همکاری مسؤولان و کارکنان منطقه اصفهان تصریح کرد: ما مسیرهای طولانی و بسیار حیاتی این منطقه را مورد بررسی قرار دادیم و نقاط قوت و خلاقیت‌های بسیاری را در مراکز انتقال نفت شاهد بودیم.

وی ادامه داد: طی بازدیدهای به عمل آمده نقاط قوت فراوانی ملاحظه شد و در زمینه مدیریت انرژی نیز باید اذعان داشت که در این منطقه کارهای بسیار خوبی انجام شده و این شرکت با افتخار گواهینامه مدیریت انرژی ISO50001 را به شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه اصفهان تقدیم می‌کند.

مدیرعامل و سرممیز شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه اضافه کرد: ما باید همگام با سایر کشورهای دنیا تغییر کنیم که این تغییرات در استانداردها نیز مشهود است و زمینه‌ساز بهبود و ایمنی با شتاب بیشتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.