فرمانده انتظامی مراغه از کشف و توقیف سه محموله کالای قاچاق خارجی به ارزش یک میلیارد و 250 میلیون ریال در این شهرستان توسط پلیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرهنگ اصلانی فر فرمانده انتظامی مراغه گفت: در راستای تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی، ماموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری موفق به کشف این محموله ها از سه دستگاه خودروی عبوری شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی ماموران انتظامی از این خودورها، تعداد یک هزار و 487 ثوب انواع البسه خارجی، 2 گونی البسه دست دوم، 35 دستگاه دوربین مداربسته، 2 عدد دستگاه پخش، 96 دستگاه فنر خودروهای سنگین و 16 سرویس قابلمه خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: با کشف این محموله ها، سه نفر در این ارتباط دستگیر، سه خودرو نیز توقیف و برای تکمیل پرونده و مراحل قانونی تحویل دستگاه قضائی شد.

وی با اشاره به مبارزه پلیس با قاچاق کالا و ارز گفت: برخورد با سودجویان اقتصادی با قاطعیت ادامه داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا، مراتب را به سامانه 110 پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/ش

دستگیری سه متهم در کشف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.