مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در ایام تعطیلات نوروزی یک‌هزار و ۳۰۰ کلاس برای اسکان فرهنگیان در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته شده است.

نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:در ایام تعطیلات نوروزی امسال، یک‌هزار و ۳۰۰ کلاس برای اسکان فرهنگیان در شهر‌های مختلف استان در نظر گرفته شده است. 

علیرضا نخعی ادامه داد: این کلاس‌ها در زاهدان، زابل، نیکشهر، ایرانشهر، خاش، سراوان و چابهار است و علاوه بر این‌ها مراکز خدماتی- رفاهی آموزش و پرورش نیز آماده میزبانی از فرهنگیان خواهد بود.

وی با بیان این که سال گذشته هزار و ۱۱۵ کلاس درس در اختیار فرهنگیان گذاشته شده بود و ۲۶۰ هزار نفر در آن‌ها اسکان یافتند، اظهار کرد: پیش بینی می‌شود این رقم امسال به ۳۰۰ هزار نفر ارتقا پیدا کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: رزرو مدارس برای نوروز ۹۷ از پنجم تا ۱۲ اسفند امکان پذیر است که فرهنگیان می‌توانند از طریق سامانه www.eskan.medu.ir اقدام کنند.

نخعی با بیان این که در صورت وجود ظرفیت، غیر فرهنگیان نیز در این کلاس‌ها اسکان داده می‌شوند، بیان کرد: مراحل ساخت دو مرکز خدماتی- رفاهی در نیکشهر و خاش تکمیل شده است و با پایان به‌سازی خدماتی- رفاهی آموزش و پرورش سراوان تا قبل عید، این سه مرکز هم در تعطیلات نوروز به معلمان خدمات ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/ع

آماده سازی کلاس های درس برای اسکان فرهنگیان

 

برچسب ها: نوروز ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار