رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول از آغاز توزیع 93 تن برنج در این شهرستان به منظور تنظیم بازار در روزهای پایانی سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب عبدالهی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دزفول با اشاره به نزدیکی به روزهای پایانی سال و ایام نوروز بیان داشت: تمهیدات لازم برای تهیه و تامین کالاهای استراتژیک و موردنیاز مردم در این روزها در ستاد تنظیم بازار شهرستان دزفول اندیشیده شده و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه تصریح کرد: 66 تن برنج دانه بلند 1121 با قیمت هر کیسه 570 هزار ریال و 27 تن برنج تایلندی نیز با قیمت هر کیسه 10 کیلویی 260 هزار ریال به منظور تنظیم بازار دزفول و رفع نیاز شهروندان در دست توزیع است و در صورت تقاضای مصرف کنندگان باز هم توزیع می گردد.

عبدالهی با بیان اینکه میوه شب عید نیز پس از تامین توسط تعاون روستایی با نظارت ستاد تنظیم بازار در این شهرستان توزیع می شود، اظهار داشت: تیم بازرسی هم در 2 نوبت صبح و عصر بازار دزفول را کنترل می کنند.

دبیر ستاد تنظیم بازار شهرستان دزفول در ادامه افزود: نمایشگاه بهاره شهرستان دزفول هم از 15 تا 25 اسفندماه به منظور تنظیم بازار در ورزشگاه شهید ناحی این شهرستان گشایش خواهد یافت.

این مقام مسئول از شهروندان خواست هر گونه پیشنهاد و شکایات خود را با سامانه 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

توزیع 93 تن برنج در بازار آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.