نماینده مردم کرمان و راوردر مجلس گفت: خیابان اصلی بخش گلباف دارای زیبایی منحصر به فردی است که می تواند بعنوان تونل سبز، ثبت ملی شود .

ثبت ملی خیابان اصلی بخش گلبافبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  محمدمهدی زاهدی در یکصد و یکمین(۱۰۱مین)جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان ،مربوط به طرح های بخش گلباف در تهران، با بیان اینکه برخلاف رویه ساری و جاری بانک‌ها؛ بانک رسالت، معنای واقعی بانکداری اسلامی در کشور است،گفت: انصافا باید از فعالیت‌‎های بانک رسالت، شرکت فولاد بردسیر و همچنین استاندار کرمان برای ایجاد چنین فضایی در استان تشکر ویژه کرد.

وی با درخواست بازگشایی مسیر قدیم گلباف به کرمان بیان کرد: بازگشایی مسیر قدیم می تواند 42 کیلومتر از این مسیر را کوتاه کند که با پیگیری های صورت گرفته در تهران، 2 میلیارد تومان را می توانیم از سوی وزارت راه و شهرسازی به این موضوع اختصاص دهیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به حوزه گردشگری بخش گلباف اشاره کرد و افزود: خیابان اصلی بخش گلباف دارای زیبایی منحصر به فردی است که می تواند بعنوان تونل سبز، ثبت ملی شود و از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان می خواهیم در راستای جذب گردشگری در این بخش اقدامات لازم را انجام دهند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی به ظرفیت های ورزشی بخش گلباف نیز گریزی زد و افزود: نمونه بارز پتانسیل این بخش، وجود «زهرا نعمتی» است که نشان می دهد این بخش ظرفیت خوبی در برخی از حوزه های ورزشی را دارد و می توانیم در برخی از رشته های ورزشی در این بخش کار کنیم که می تواند بحث های فرهنگی و عدم مهاجرت جوانان این بخش به مرکز استان را نیز پوشش دهد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار