صانعی گفت: به منظور حل مسئله قیمت‌گذاری، مجوز و رتبه‌بندی محصولات کنسرسیومی در اردیبهشت ماه تشکیل می‌شود.

جنیدی//مبهم بودن برخی مسائل در طرح برون‌سپاری تجهیزات پزشکی/ انجام کار کارشناسی رتبه‌بندی محصولات در قالب کنسرسیوم در اردیبهشت ماه 97ابوالفضل صانعی رئیس اتحادیه بازرگانی تجهیزات پزشکی در گفتگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: کارهای کارشناسی و برون‌سپاری در حوزه رتبه‌بندی شرکت‌ها در اردیبهشت ماه سال 97 انجام  می‌شود و در این راستا کنسرسیومی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره بازرگانی تجهیزات پزشکی با اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بر سر اجرا و تشکیل کنسرسیوم توافقاتی انجام داده اند  و  مسئله برون‌سپاری  تنها در ارتباط با ثبت شرکت‌ها و رتبه‌بندی آنها به کنسرسیوم  واگذاری شده است.

 رئیس اتحادیه بازرگانی تجهیزات پزشکی عنوان کرد: در زمینه قیمت‌گذاری، مجوز و رتبه‌بندی محصولات تجهیزات پزشکی مقرر شده است تا در قالب کنسرسیومی در اردیبهشت ماه  تصمیمات گرفته شود و مسئله مهم تعریف چارت سازمانی و طرح‌ریزی برای ادامه کار است.

صانعی اظهار کرد: وقتی که ساز و کارها و مسئولیت‌ها در قالب برون‌سپاری روشن شود، وظایف هم به طور قطعی مشخص می‌شود ولی به طور کلی این تشکیلات با کلیات برون‌سپاری توافق کرده است ولی در اجرا، عملا سوالات  زیادی مطرح است.

اجرای برون سپاهی تجهیزات پزشکی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار