فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف یک تن و ۳۶۰ کیلو بادام هندی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ محمد ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با یک دستگاه خودروی نیسان قصد توزیع بادام هندی قاچاق در این شهرستان را دارد موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی و با اجرای عملیات ایست بازرسی در یکی از محور‌های ورودی خودروی متهم را متوقف و در بازرسی از آن یک تن و ۳۶۰ کیلو بادام هندی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ مرادی ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۶۸۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: محموله قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر اشاره به این که کالا‌های قاچاق به دلیل غیر بهداشتی بودن آن باعث بروز انواع بیماری‌های پوستی در افراد خواهد شد از شهروندان خواست: برای حمایت از تولیدات داخلی و اشتغال جوانان، ضمن استفاده از کالا‌های تولید داخل در صورت شناسایی افرادی که اقدام به فروش و عرضه انواع کالا‌های خارجی و قاچاق می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام/آ

کشف ۶۸۰ میلیون ریالی بادام هندی قاچاق در قائم شهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.