پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت:هر 2 تیم پرسپولیس و استقلال برای برد در میدان حاضر می شوند اما بازی روز پنجشنبه با نتیجه تساوی به پایان می رسد.

نکیسا:دربی مساوی می شود/تقابل شفر و برانکو دیدنی خواهد بودنیما نکیسا در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درمورد شهرآورد هشتاد و ششم بین تیم های استقلال و پرسپولیس بیان کرد:هر 2 تیم برای برد در میدان حاضر می شوند اما به احتمال فراوان بازی روز پنجشنبه با نتیجه تساوی به پایان می رسد.استقلال نسبت به پرسپولیس از شرایط مناسب تری برخوردار است چرا که شاگردان شفر توانستند در 2 هفته اخیر تیم های الهلال عربستان و فولاد خوزستان را شکست دهند و پرسپولیس هم با بردی کاملا خفیف مقابل استقلال خوزستان در دربی حاضر می شود و به همین دلیل بازیکنان باید حواسشان را جمع کنند تا نتیجه خوبی را دربی کسب کنند.

سرخ پوشان پایتخت می توانند با اتکا خط حمله قدرتمندشان دربی را پیروز شوند

او افزود:تیم السد به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و معتقدم با بهره گیری از نقاط ضعف  این تیم توانست شکست سختی را به شاگردان برانکو تحمیل کند.با وجود اینکه نقطه ضعف پرسپولیس خط دفاع است اما سرخ پوشان از خط حمله قدرتمندی برخوردارند و پرسپولیسی ها می توانند با اتکا به نیروهای تهاجمی شان بازی را به نفع خودشان تمام کنند.

تیم مورد علاقه ام پرسپولیس است

نکیسا در ادامه گفت: پرسپولیس از وجود بازیکنان بزرگی در ترکیبش بهره می برد و آنها می توانند به خاطر هواداران شان نتیجه این دربی را مانند بازی رفت به سود خود رقم بزنند.هم استقلال و هم پرسپولیس تیم های قابل احترامی برایم هستند اما در عین حال تیم مورد علاقه ام پرسپولیس است ولی اگر آبی پوشان پایتخت با هر تیمی بازی داشته باشند از صمیم قلب آرزو می کنم استقلال پیروز شود.اگر استقلال و پرسپولیس قوی نباشند به طور حتم در فوتبال ما تاثیر گذار خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره تقابل برانکو و شفر گفت: برانکو برای چهارمین بار است که حضور در دربی را تجربه می کند اما شفر برای دومین بار در دربی روی نیمکت استقلال می نشیند و تقابل این 2 مربی در بازی روز پنجشنبه می تواند جذابیت های این دیدار را دوچندان کند.

اگر نتوانیم از حضور اینفانتینو و فان باستن استفاده کنیم حضور این افراد در کشورمان بی فایده است

دروازه بان سابق پرسپولیس درباره حضور اینفانتینو و فان باستن در شهر آورد 86 تصریح کرد: ما باید بدانیم هدف مسئولان فدراسیون از دعوت اینفانتینو و فان باستن به ایران چه چیزی است.در صورتی که فوتبال ایران نتواند از حضور این 2 نفر استفاده لازم را ببرد حضور آنان در ایران بی فایده خواهد بود.

برخی بازیکنان موثر 2 تیم نتیجه بازی را در زمین تعیین می کنند

نکیسا در پایان گفت: علی علیپور،وحید امیری،گادوین منشا، داریوش شجاعیان، مهدی رحمتی و بیرانوند بازیکنانی هستند که می توانند در دربی 86 نتیجه بازی را تعیین کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار