یکصد و دومین جلسه شورای قضائی دادگستری آذربایجان غربی مبنی بر لزوم ایجاد موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در ارومیه ترتیب یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  صارمی معاون بررسی و امور ارجاعی و فرمانده مرکز بسیج قوه قضاییه کشور در جلسه شورای قضائی دادگستری  که باحضور رئیس دادگستری آذربایجان غربی وجمعی از مسئولان دستگاه های مختلف استانی برگزار شد ،هدف از احداث موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را تثبیت عملکرد قوای سه گانه از جهت ساماندهی و اعزام نیرو،پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی،تأمین نیرو،تجهیزات و تدارکات و عرضه به اندیشمندان و محققان وعامه مردم و شناساندن اسطوره های پایمردی جوانان غیور مملکت و شهدای والا مقام در عصر حاضر و آینده عنوان کرد.
حیدری رئیس دادگستری استان نیز در این جلسه نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین را جزء اصلی ترین وظایف سازمان قضا عنوان کرد وگفت:اعضای شورای قضائی بایستی تعامل وهمکاری عمیق باهم داشته باشند.
وی افزود:مسئولین باید نظارت خود را بیشتر کنند وبهترین شیوه نظارت توسل به قانون است.
جوان کیا رئیس ثبت اسناد واملاک استان نیز ضمن ارائه آماری از نرخ ثبت ازدواج و طلاق در سال جاری گفت:در 11ماهه سال جاری 26هزار فقره ازدواج و 5هزار و800مورد طلاق به ثبت رسیده است.
وی همچنین از وصول 170میلیارد تومان از مطالبات معوق بانکی در 11ماهه سال جاری خبر داد وگفت:این میزان وصول مطالبات بانکی نشان از رشد 52درصدی نسبت به مقدار مشابه سال گذشته دارد.
در پایان مدیران دستگاه های مختلف استان ضمن ارائه گزارشی از نحوه عملکرد دستگاه مربوطه به تبادل نظرپرداختند.

انتهای پیام/م

 یکصد و دومین جلسه شورای قضائی دادگستری آذربایجان غربی برگزارشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.