عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است که آبی پوشان پایتخت برنده دربی ۸۶ هستند.

قراب: استقلال 2 بر هیچ برنده دربی هشتاد و ششم استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد قراب عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت:همان طور که دیدید استقلال خیلی زیبا مقابل فولاد به برتری رسید و به طور حتم مقابل پرسپولیس هم بازی فوق العاده‌ای را انجام می‌دهد. همیشه عاشق این بودم که استقلال بازی را ببرد و به نظرم استقلال ۲ بر صفر برنده دربی هشتاد و ششم است.

او درباره اینکه ستاره این روز‌های استقلال کدام بازیکن است بیان کرد: فرشید اسماعیلی فوق العاده است. وریا بهترین است و تیم ملی و کی روش شانس آوردند که استقلال چنین بازیکنی را به آن‌ها هدیه کرده است. جپاروف و شجاعیان هم عالی هستند. البته رحمتی هم در این بازی نشان می‌دهد گلر باتجربه‌ای است و به درد استقلال هم می‌خورد.

قراب درباره وضعیت لئوناردو پادوانی گفت: اولین عمل جراحی پادوانی انجام شده و او به زودی به تهران منتقل می‌شود و مدتی هم باید بستری شود تا جمجمه شکسته اش مداوا شود.

او درباره مقایسه شرایط استقلال با تیم‌های همگروهش در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: به بازی‌های عربی کاری ندارم. استقلال متحول شده و فوتبالش فرق کرده است. این تیم زیبا بازی می‌کند و نتایج خوبی را می‌گیرد.

قراب درباره موضوع تمدید قرارداد شفر عنوان کرد: قرارداد شفر را تمدید شده است و بدانید او سال‌ها در استقلال می‌ماند.

انتهای پیام/

اظهارات قراب درباره دربی 86

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار