رئیس دانشکده گردشگری ریتسومیکان ژاپن گفت: مهمترین محورها برای توسعه شهرستان مهریز رشد وتوسعه و بهبود شرایط حوزه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  وفاداری متخصص علوم گردشگری و رئیس دانشکده گردشگری ریتسومیکان ژاپن در کارگاه آموزش گردشگری به اعضای شورای اسلامی شهر و روستهای شهرستان مهریز ودهیاران بخش مرکزی مهریز آموزش را نخستین گام توسعه‌ی گردشگری روستایی دانست و گفت: برنامه‌های آموزشی در زمینه‌ی تولید و اشتغال در روستاهای هدف گردشگری مهریز در حال انجام است.

 وفاداری با اشاره به ظرفیت و پتانسیل خوب شهرستان جهت توسعه‌ی گردشگری در مهریز اظهار کرد: کمیته‌ی راهبردی توسعه‌ی گردشگری با هدف ظرفیت‌سنجی توسعه‌ی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و صنایع دستی، برنامه ریزی وایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و مشارکت سازمان یافته با سایر ارگان ها تشکیل شود.

وی اشاره کرد : یکی از مهم‌ترین اقدامات و فعالیت‌ها در شهر وروستا ظرفیت‌سازی و تغییر نگرش مردم به ظرفیت‌های موجود در هرمنطقه و برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از ظرفیت‌هاست.

رئیس دانشکده گردشگری ریتسومیکان ژاپن با اشاره به اهمیت‌ توسعه‌ی گردشگری بیان کرد: امروزه گردشگری ، با هدف توسعه‌ی پایدار جوامع محلی در نواحی شهری و روستایی، به عنوان ابزاری جهت توسعه‌ی اقتصادی و اجتماعی و یکی از مهم‌ترین مشاغل مدرن در مناطق ارتقاء یافته است.

موضوع گردشگر جامعه محور ومحور گردشگری توسعه پایدار از موضوع های آموزشی این کارگاه بود.

انتهاییام/ ی

آموزش، نخستین گام توسعه گردشگری مهریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار