فرماندار شهرستان گرمسار گفت: تکمیل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند ۲۰هزار میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، داریوش طاهری فرماندار شهرستان گرمسار در جلسه رفع مشکلات و موانع منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: تکمیل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند ۲۰هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی افزود: به دنبال افزایش مشارکت بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار هستیم.

فرماندار شهرستان گرمسار تصریح کرد: بالغ‌بر یک هزار واحد تولیدی و صنعتی در این شهرستان فعال است که توجه به رونق تولید این واحدها می‌تواند در افزایش اشتغال و تحقق شعار سال اثربخش باشد.

داریوش طاهری گفت: یکی از کمبودهای این منطقه چالش آب است که مانع توسعه صنایع می‌شود، بنابراین باید با همکاری مدیران استانی به دنبال راهکاری برای رفع این موانع هستیم تا بتوانیم با فراهم کردن زمینه لازم برای حضور بخش خصوصی، امکان توسعه اقتصادی را در گرمسار ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: گرمسار به دلیل برخورداری از ناوگان ریلی و جاده ترانزیت و نزدیکی به پایتخت امکان پذیرش و حضور سرمایه‌گذاران را دارد و همکاری با بخش خصوصی و ایجاد فضای لازم برای سرمایه‌گذار می‌تواند امکان توسعه اقتصادی را نه تنها در شهرستان بلکه در استان رقم بزند.

طاهری افزود: تاکنون ۳۶۰میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های لازم با بخش خصوصی قرارداد بسته‌شده است که انتظار می‌رود با همکاری استانداری و مدیران کل بتوانیم در فراهم کردن مابقی زیرساخت‌ها در رشد اقتصادی استان اثرگذار باشیم.

انتهای پیام / ق

منطقه ویژه اقتصادی گرمسار نیازمند ۲۰هزار میلیارد ریال اعتبار است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.