پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرفته است به همین دلیل شرایط روحی استقلال از این تیم بهتر است.

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره دربی گفت: هیجان بازی دربی برای همه خوشایند است. شرایط استقلال نیز خوب است. خوشبختانه الاهلال را بردیم و شرایط خوبی داریم. در بازی آخر در لیگ نیز استقلال خوب عمل کرد و با وجود نبود بسیاری از بازیکنان، 4 گل به فولاد خوزستان که در رده سوم جدول قرار دارد، زد.

پیشکسوت استقلال درباره نتیجه دربی و کری خوانی هواداران اظهار کرد: این کری ها خوانی ها برای مردم جالب است. نتیجه قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم استقلال پیروز شود.

او ادامه داد: شرایط روحی و روانی استقلال از پرسپولیس بهتر است چون پرسپولیسی ها را در آسیا نتیجه نگرفته اند.

فریبا افزود: استقلال از اول فصل تغییرات زیادی داشته است. یکی از دلایل اصلی آن در اختیار بودن تمام بازیکن است. بارها اتفاق افتاده است که بازیکنان زیادی نداشتیم اما همه از جمله بازیکنان اصلی و نیمکت نشین در خدمت تیم بوده اند. خوشحالیم که استقلال به خوبی نتیجه می گیرد. حضور شفر نیز تاثیرگذار بوده است. نمی دانم شاید اگر کادر فنی قبلی بر سر کار می ماند و بازیکنان به تیم اضافه می شدند، شرایط بهتر از این ها بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره وضعیت پادوانی بیان کرد: او تنها فردی است که به ایران آمده و حاشیه نداشته است. برای پادوانی آرزوی سلامتی دارم. با دکتر او در ارتباط هستم. خوشحالم که دست و پایش تکان می خورد.

انتهای پیام/

اظهارات فریبا درباره استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار