مدیرکل استاندارد تهران از پلمب ۷۵۳ تجهیز بازی غیراستاندارد در استان تهران خبر داد.

پلمب ۷۵۳ وسیله بازی غیراستاندارد در تهرانبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران؛ مسلم بیات، مدیرکل استاندارد تهران با اشاره بر پلمب 753 تجهیز بازی غیراستاندارد، در جریان این بازرسی‌ها، اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون، برای هزار و 676 تجهیز بازی مجوز صادر شده‌ است.

وی ادامه داد: در جهت نظارت بیشتر بر عملکرد و ایمنی تجهیزات بازی، طرح ویژه بازرسی مستنداتی از کلیه شهربازی‌های استان تهران، در دی‌ماه انجام شد و در نتیجه این طرح، 460 تجهیز بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد.

مدیرکل استاندارد تهران درخصوص این طرح توضیح داد: این طرح در جهت استاندارد سازی تجهیزات بازی و با همکاری پنج شرکت‌ بازرسی همکار استاندارد و فعال در حوزه بازرسی تجهیزات بازی، انجام شد. در این اقدام، بازرسان نکات ایمنی، نحوه بهبود روند استانداردسازی تجهیزات بازی، اهمیت حضور ناظران فنی و اپراتور آموزش‌دیده و دارای صلاحیت، ضرورت و الزام انجام بازرسی‌های دوره‌ای سه ماهه ازجانب شرکت بازرسی و بازرسی‌های روزانه- هفتگی- ماهانه از جانب ناظر فنی شهربازی را به بهره‌برداران متذکر شدند.

انتهای پیام/

460 تجهیز بازی غیراستاندارد شناسایی و پلمب شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار