پنج فرد مفقود شده در ارتفاعات سرآقاسید، با تلاش نیروهای امدادی و در سلامت کامل پیدا شدند.

مفقود شدن ۵ نفر در کوه‌های سرآقاسیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ پنج فرد مفقود شده در ارتفاعات سرآقاسید، عصر امروز دوشنبه ۷ اسفند ۹۶ با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و در سلامت کامل پیدا شدند.

این افراد هم اکنون به صورت پیاده، در حال حرکت به شهر بازفت در شهرستان کوهرنگ هستند.

تلاش برای یافتن مفقودین در ارتفاعات سرآقاسید ادامه دارد

تلاش برای یافتن پنج فرد گمشده در ارتفاعات روستای سرآقاسید ادامه دارد.

بیژن طاهری رئیس هلال احمر کوهرنگ گفت: از قبل از ظهر امروز دوشنبه ۷ اسفند ۹۶، یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر و دو تیم تخصصی کوهنوردی و واکنش سریع متشکل از ۸ امدادگر، مشغول جستجو برای یافتن پنج فرد گمشده در ارتفاعات روستای سرآقاسید هستند.

وی، ابراز امیدواری کرد: تا پایان امروز و پیش از تاریک شدن هوا مفقودین پیدا شوند، چرا که امکان ادامه عملیات جستجو در شب وجود ندارد.

طاهری افزود: این پنج نفر، مردان اهل شهرستان اندیکای استان خوزستان هستند که هفته گذشته برای چیدن کرفس کوهی به ارتفاعات روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ رفته بودند و تا کنون بازنگشته اند.

وی با بیان اینکه ارتباط این افراد از جمعه ۴ اسفند با خانواده هایشان قطع شده است، اظهار داشت: پس از گذشت چهار روز هیچ اطلاعی از مفقودین در دست نیست.

 اثری از پنج فرد گمشده در ارتفاعات سرآقاسید به دست نیامده است

رئیس هلال احمر کوهرنگ گفت: با گذشت چهار روز، هنوز اثری از پنج فرد گمشده در ارتفاعات روستای سرآقاسید به دست نیامده است.

بیژن طاهری اظهار داشت: پنج مرد از اهالی شهرستان اندیکای استان خوزستان که هفته گذشته برای چیدن کرفس کوهی به ارتفاعات روستای سرآقاسید در شهرستان کوهرنگ رفته بودند، تا کنون بازنگشته اند.

وی با بیان قطع ارتباط این افراد از جمعه ۴ اسفند ۹۶ افزود: با گذشت چهار روز، هنوز اطلاع و اثری از آنان به دست نیامده است.

رئیس جمعیت هلال احمر کوهرنگ اضافه کرد: هم اکنون یک فروند بالگرد امدادی هلال احمر با همراهی تیم عملیاتی امداد و نجات کوهستان، در فرودگاه شهرکرد برای جستجوی هوایی نامبردگان، آماده پرواز است.

طاهری ادامه داد: به دلیل ارتفاع دو متری برف، عبور و مرور امدادگران در این منطقه جهت جستجو امکان پذیر نمیباشد.

به گفته وی؛ خانواده مفقودین عصر روز گذشته یکشنبه ۶ اسفند این موضوع را به کشیک هلال احمر کوهرنگ اطلاع دادند.

روستای تاریخی و پلکانی «سرآقاسید» از توابع دهستان میانکوه موگویی بخش مرکزی شهرستان کوهرنگ، در فاصله ۱۳۴ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری و ارتفاع ۲ هزار و ۵۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد.

انتهای پیام/ف

مفقودین در ارتفاعات سرآقاسید به بازفت بازگشتند

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار