در پیک بامدادی هفتم اسفند می‌شنوید؛

آتش عرفان‌های کاذب در گلستان معرفت حقیقی + صوت

عرفان‌های کاذب نوعی انحراف از مسیر مستقیم اهل بیت (ع) محسوب می‌شود.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع عرفان‌های کاذب که در سده‌های اخیر رواج یافته، پرداخته است.

گفتنی است؛ عرفان‌های کاذب از آنجایی که نوعی انحراف از مسیر مستقیم اهل بیت (ع) محسوب می‌شود، در چند دهه اخیر به ابزار دشمنان نظام اسلامی برای ایجاد خشونت و اختلال در نظم اجتماعی تبدیل شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

 

نقش عرفان‌های کاذب در ایجاد اختلال در نظم اجتماعی + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۴ ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
ننگ و مرگ بر عرفانهای کاذب و سر تا پا دروغین ابلیس و لشکریان جن و انسش که از صدر اسلام تا کنون با هزاران شکل و حیله و نیرنگ و هزاران فتنه در راه و روش اسلام ناب محمدی ص انحراف و خلل و جدایی و جنایت و خیانت و انواع و اقسام فسادها را انجام داده اند و میدهند اینان همان منافقین هستند که خداوند جل جلاله در کتاب آسمانی قرآن کریم انان را در کنار کافران در جهنم قرار داده است . انشاءالله تمامی دکان دکه های این فرقه ها و عرفانهای کاذب و دروغین و خرافه پرستان در مملکت جمهوری اسلامی ایران جمع آوری شوند چرا که این انقلاب اسلامی حاصل رنجها و شکنجها و خون پاک صدها هزارا هزاران شهید و جانباز و آزاده و مفقود الاثر و دل سوخته هزاران هزار خانواده داغدیده صدیقین و شهیدای بزرگوار و محترم هست . اللهم عجل لولیک الفرج و العافیت و النصر . لبیک یا حسین ع .
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۲۱:۵۸ ۰۸ اسفند ۱۳۹۶
زنده باد دین مبین اسلام