برنامه جبهه اصلاح‌طلبان برای حل مشکلات کشور به دستگاه‌های مختلف ارسال می‌شود/ ورود به مباحث انتخاباتی مجلس یازدهمرئیس جبهه اصلاح‌طلبان گفت: برنامه‌های جبهه اصلاح طلبان برای حل مشکلات کشور بعد از نهایی شدن برای دستگاه‌ها ارسال خواهد شد.

مجید بهمن‌زاده رئیس جبهه اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ضمن تشریح برنامه‌های تشکل متبوعش اظهار کرد: در مدیریت این دوره جبهه اصلاح طلبان، جوانگرایی، حضور زنان در دستگاه اجرایی و پیگیری مطالبات مردم به صورت جدی مدنظر خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه نمی‌خواهیم خودمان را درگیر مسائل جناحی کنیم، تصریح کرد: کمیته‌‌های سیاسی و اقتصادی جبهه اصلاح طلبان فعال‌تر از گذشته خواهند بود و برنامه‌هایی برای حل مشکلات دو حوزه مهم سیاسی و اقتصادی در دست تدوین داریم که قبل از آغاز سال جدید کلیات آن را اعلام می‌کنیم و بعد از انجام کار کارشناسی شده برای مسئولان هر دستگاه ارسال خواهد شد.

بهمن‌زاده در پاسخ به اینکه از چه زمانی وارد مباحث انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی می‌شوید، گفت: بعد از تعطیلات عید 97 برنامه‌هایمان برای انتخابات پیش رو را کلید می‌زنیم و رایزنی‌ها را آغاز کنیم.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان درباره طرح پارلمان‌ اصلاحات بیان کرد: بنده خیلی در جریان این طرح نیستم اما ظاهرا در حد یک پیشنهاد است و عده‌ای معتقدند باید مرجع بالادستی در شورای عالی سیاست گذاری وجود داشته باشد.

وی درباره ادامه فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان اضافه کرد: جبهه اصلاح طلبان نیز به عملکرد شورای عالی سیاست گذاری انتقاداتی دارد اما ما همچون دیگر منتقدان نمی‌گوییم که این شورا نقش احزاب را کمرنگ کرده است.

بهمن‌زاده افزود: به نظر ما جریان اصلاحات صرفا در احزاب خلاصه نمی‌شود بلکه ما در این جریان شخصیت‌های تأثیرگذار بسیاری هم داریم که می‌توانند ایفای نقش کنند.

رئیس جبهه اصلاح‌طلبان با بیان اینکه به نظرم شورای عالی سیاست گذاری نقش احزاب را کمرنگ نکرده است، تأکید کرد: ما معتقدیم باید جریانی در اصلاحات وجود داشته باشد که بتواند مدیریت و از پراکندگی آ‌نان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار