محمد سلیم امرا امروزدر مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیر کل جدید امور مالیاتی سیستان و بلوچستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت مالیات نقش مهمی در بهبود وضعیت اقتصادی جامعه دارد.

علیم یار محمدی افزود: جایگزین شدن مالیات بر سایر سرمایه ملی نظیر نفت و گاز تضمین کننده اقتصاد کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اقدامات سازمان امور مالیاتی برای شناسایی و نظام‌مند کردن پرداخت مالیات، در صورت تحقق این امر شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش کشور در بخش‌های مختلف خواهیم بود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور با دارا بودن ظرفیت‌های مختلف اقتصادی و تجاری در بخش صنعت در جایگاه مطلوبی قرار ندارد.

وی افزود: همچنین کشاورزی به عنوان یک بخش فعال اقتصادی در استان به دلیل خشکسالی پی در پی دچار آسیب شده و نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس شورای  اسلامی نیز در این مراسم بر توجه به وضعیت مردم سیستان و بلوچستان در بخش مالیاتی تاکید کرد و گفت: مردم این استان از درآمد پایینی برخوردار هستند که این امر توجه مسئولان را می‌طلبد.

 در این مراسم محمد سلیم امرا به عنوان مدیر کل جدید امور مالیاتی سیستان و بلوچستان منصوب و از زحمات موسی ربیعی مدیر کل سابق قدردانی شد.

مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان معرفی شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار