مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان اعلام کرد: 95 درصد از 39 هزار و 264 طرح اشتغال و خودکفایی در حال اجرا پایدار بوده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا شیران در گزارشی از وضعیت پایداری طرحهای اشتغال با بیان اینکه هدایت منابع به شکلی که بیشترین موفقیت در تحقق اهداف حاصل شود، از مهمترین برنامه های مدیریتی در کمیته امداد است، گفت: بر همین اساس تمام توان خادمان محرومان در کمیته امداد معطوف به افزایش بهره وری منابع و در نتیجه افزایش تعداد مددجویان توانمند و خود کفا شده است.

وی با اشاره به تاریخچه اعطای وام های اشتغال در کمیته امداد اصفهان، گفت: از زمان تاسیس کمیته امداد پرداخت وام به مددجویان یکی از فعالیت های اصلی این نهاد بوده است و از سال 84 با تغییر رویکردهای خودکفایی و تمرکز بر توانمند سازی مددجویان، تا کنون بیش از 90 هزار طرح خودکفایی در استان اصفهان اجرا شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه 50 هزار و 769 طرح تاکنون با رسیدن به اهداف تعیین شده از نظارت ما خارج شده اند، گفت: در حال حاضر 39 هزار و 264 طرح در حال اجرا و در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد اصفهان قرار دارند.

شیران با تاکید بر دقیق و گسترده بودن نظارت بر طرحهای اشتغال، گفت: از 39 هزار و 264 طرحی که در حال اجرا ست 37 هزار و 260 طرح موفق و در حال فعالیت هستند که نشانگر پایداری 95 درصدی شغل های ایجاد شده در استان اصفهان است.

وی با اشاره به موقعیت صنعتی استان اصفهان گفت: فعالیت های صنعتی و معدنی بیشترین سهم را در طرح های اشتغال مددجویان اصفهانی به خود اختصاص داده اند و زمینه های دامپروری، صنایع دستی، خدمات، کشاورزی و شیلات به ترتیب در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با ابراز امیدواری  از حفظ روند رو به جلوی توانمند سازی مددجویان، اظهار کرد: نیکوکاران گرانقدر اصفهانی می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاریگر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام های پرداختی به طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان اصفهانی باشند و در راستای ریشه کنی فقر و محرومیت گام هایی پایدار و اساسی بردارند.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.