رئیس پلیس پایتخت گفت:این آشوب‌ها از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضدانقلاب نشأت گرفته است و اشد مجازات را برای قاتلان ماموران پلیس خواستاریم.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مراسم نکوداشت 4 شهیدی است که در مسیر مبارزه با خرافه و کسانی که از مسیر خود منحرف شده‌اند و از آن سوی آب‌ها و سایت‌های معاند و ضدانقلاب هدایت شده بودند، به شهادت رسیدند.

وی گفت: حضور مردم در این مراسم معنادار بود و مردم با حضورشان از این شهدا تکریم کردند.

سردار رحیمی در پاسخ به این سؤال که انتظار شما از دستگاه قضا چیست، گفت: همکاران، خانواده و مردم از دستگاه قضا می‌خواهند با افرادی که در این مسیر قدم برداشتند و علیرغم اولتیماتوم چند روزه پلیس این فجایع را انجام دادند خیلی شدید برخورد شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت:ما اشد مجازات را برای راننده اتوبوس و سمند که با حرکات وحشیانه خود باعث شهادت 4 مأمور وظیفه‌شناس ولایت شده اند، خواستاریم.

انتهای پیام/

درخواست پلیس برای در نظرگرفتن اشد مجازات  برای قاتلان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
مرگ بر این سایت ها که عامل اغتشاش هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
ذلیل بشن دشمنان اسلام و ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
از قوه قضایه خواستاریم با اعدام قاتلین این عزیزان مرحمی بگذارند بر دل خانواده ی انان وملت وعزیزانمان در نیروی انتظامی چون دراین جریان فقط خانواده ی ان عزیزان داغدارنیستند بلکه تمام کسانی که قلبشان برای ایران می تپد داغدار هستند نیروی انتظامی عاشقانه دوستتان دارم به شما وشهدای وبسیجی عزیزم که به شهادت رسیدند درود می فرستم خار چشم دشمنان وطنم
آخرین اخبار