محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در چهارمین روز سفرش به ولایت هرات، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان اهل تشیع ولایت هرات دیدار کرد.

غنی در دیدار با علمای شیعه هرات: هدف ما التیام زخم های گذشته استبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اشرف غنی، رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در چهارمین روز سفرش به ولایت هرات، قبل از ظهر امروز با شماری از بزرگان اهل تشیع ولایت هرات دیدار کرد.

در آغاز این نشست احمد علی جبرئیلی و بهزاد حکاک به نمایندگی از دیگران آغاز کار پروژه تاپی در افغانستان را به رئیس جمهور این کشور تبریک گفتند و از تلاش های همه جانبه او در تطبیق برنامه های اقتصادی ستایش و حمایت کردند. 

آنان با تاکید بر وحدت و همبستگی،‌ تامین عدالت اجتماعی، برگزاری انتخابات شفاف از اشرف غنی خواستار تامین حقوق شهروندی در استخدام ها شدند. 

رئیس جمهور افغانستان با تشکر از حمایت بزرگان اهل تشیع ولایت هرات از برنامه های اقتصادی و زیربنایی در کشور گفت که هدف ما التیام زخم های گذشته است. 

رئیس جمهور افغانستان بر استخدام شفاف کارمندان دولت تاکید کرد و گفت که روند استخدام ها از طریق برنامه شفاف و امتحانات اصولی انجام می شود.

وی افزود: تلاش و هدف این است تا یک دولت قانون مدار ایجاد نمائیم و صاحب جامعه شویم جایی که تمام شهروندان از حقوق مساوی برخوردار باشند. 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار