دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی گفت: مدل‌های کسب و کار نوآورانه فعالیت‌ها در حوزه انرزی را متحول کرده است.

مدل‌های کسب و کار نوآورانه، فعالیت‌های حوزه انرژی را متحول کرده استبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سیروس وطنخواه دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی در هفتمین کنفرانس بین المللی ایتک اظهار کرد: پیشران اصلی حوزه انرژی بخش تقاضا و مصرف است و متاسفانه این موضوع جایگاه مناسبی در دستگاه های اجرایی ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: ماموریت اصلی ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی، توسعه زیست‌بوم کسب و کارهای انرژی است و استارتاپ‌ها، شتاب دهنده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان، نقش اصلی را در شکل‌گیری و توسعه این زیست بوم دارند، بنابراین فعالیت های ستاد نیز در راستای توسعه فعالیت های این بخش است تا شاهد توسعه این زیست بوم در کشور باشیم؛ از سویی نیز مدل‌های کسب و کار نوآورانه، فعالیت های حوزه انرژی را متحول کرده است.

گفتنی است؛ هفتمین کنفرانس بین المللی ایتک " رویکردهای نوین در نگهداشت انرژی و محیط زیست " 6 و 7 اسفندماه در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی برگزار می‌شود.

این کنفرانس که با توجه به اقبال عظیم دانشگاه ها، دولت، محققان و دانشجویان برجسته در زمینه مهندسی انرژی از داخل و خارج کشور کنفرانس برتر انرژی ایران شناخته می شود، هر سال با همکاری دانشگاه تهران، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، و با شرکت اغلب دانشگاه های برجسته ایران و جهان در دانشگاه تهران برگزار می شود.

در 6 سال گذشته، بیش از 50 دانشگاه داخلی و بین المللی از کنفرانس حمایت کرده اند و بیش از 200 نفر از اساتید برجسته ایرانی و بین المللی مقالات ارسالی را داوری کرده اند که بسیاری از این مقاله های ارزشمند در پایگاه های معتبر نمایه شده و در مجلات مطرح بین المللی به چاپ رسیده اند.

انتهای پیام/

زمان برگزاری هفتمین کنفرانس بین المللی ایتک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.