سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: عمل جراحی پادوانی خوب بود و در حال حاضر فقط از هواداران می‌خواهم که او را دعا کنند.

عبداللهی:پادوانی هوشیاری خوبی دارد و مردم برای او دعا کنند/تجهیزات پزشکی در ورزشگاه غدیر تکمیل بودنصراله عبداللهی سرپرست تیم فوتبال استقلال  در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت لئوناردو پادوانی گفت: پس از حادثه شب گذشته سریعا این بازیکن را به بیمارستان انتقال دادیم و با نظر پزشکان پادوانی از ناحیه مهره گردن تحت عمل جراحی قرار گرفت. با توجه به ضربه شدیدی که به سر و گردن پادووانی وارد شده بود، پس از عمل جراحی فشار از روی نخاع او برداشته شد و شایعه قطع نخاع وی هم کذب است. از زمان عمل جراحی پادوانی تا بامداد امروز در بیمارستان حضور داشتیم و پیگیر کار‌های او بودیم.

او ادامه داد:خوشبختانه پادوانی پس از ساعت‌ها عمل جراحی به هوش آمده و به بخش آی‌ سی‌یو انتقال یافته است و مشکلی ندارد، اما به دلیل فشار زیاد به گردن او زمان می برد تا بتواند دوباره سلامتی خود را بدست آورد.

عبداللهی افزود: پادوانی از ناحیه جمجمه نیز دچار شکستگی شده که پزشکان پس از بررسی شواهد نسبت به درمان او نیز اقدام خواهند کرد. پادوانی بازیکن بسیار خوب و با شخصیتی است که در حال حاضر فقط از هواداران می‌خواهم که برای او دعا کنند تا او بتواند عمل بعدی را به خوبی پشت سر بگذارد. به امید روزی که پادوانی را دوباره در میدان‌های فوتبال ببینیم و او با به ثمر رساندن گل دل میلیون‌ها هوادار را شاد کند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پایان خاطر نشان کرد:هر زمان که پزشکان صلاح بدانند پادوانی را به تهران انتقال می‌دهیم.

او درباره اینکه مطرح شده تجهیزات پزشکی در ورزشگاه غدیر نبوده است گفت: از لحاظ تجهیزات پزشکی مشکلی در ورزشگاه وجود نداشت و این بازیکن با تمام امکانات از جمله گردن بند با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

انتهای پیام/

زمان انتقال پادوانی به تهران مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار