مدیرعامل موسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان از برگزاری دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جبار طهماسبی مدیرعامل موسسه حقوقی دانش پژوهان ماف کردستان گفت: دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش برگزار می شود.

وی افزود: دومین دوسالانه جایزه ماف برای جهانی عاری از مین در سه بخش عکس، فیلم و تحقیق پژوهشی برگزار می شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه این جشنواره به مناسبت روز بین المللی آموزش خطرات مین و مهمات منفجر شده برگزار می شود، عنوان کرد: کمیته حقوق بشر دوستانه ماف طی پروژه سه ساله با همکاری کمیته بین المللی صلیب سرخ، تا کنون به 13 هزار نفر و 110 روستای آلوده به مین استان آموزش داده است.

مدیرعامل موسسه ماف کردستان با اشاره به اینکه این جشنواره در 15 فروردین سال آینده برگزار می شود، ذکر کرد: این جایزه به پاس نگاه ویژه در طرح مسئله، آگاه سازی و مقابله با مین از دریچه هنری و تاثیر شگرف آن بر جامعه است.

طهماسبی با بیان این مهم که شرکت کنندگان می توانند آثار خود را تا روز 15 اسفند سال جاری ارسال کنند، تصریح کرد: این جایزه در سه بخش به افراد یا سازمان هایی اهدا می شود که برای مقابله با مین فعالیتی چشم گیر و مستمر را ارائه داده باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه موسسه ماف یک موسسه غیر دولتی و غیر سیاسی است که از سال 84 تاسیس و در حوزه آموزش و حمایت از مین زدگان فعالیت می کند، یادآور شد: شرکت کنندگان می توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره به آدرس کردستان، سنندج خیابان شهید تعریف، ساختمان ژیوار، دفتر حقوقی ماف کردستان ارسال کنند.

انتهای پیام/د م ع

برگزاری دومین دوسالانه جایزه ماف در 13 فروردین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.