مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس از برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب و روحانیون خبر داد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به برگزاری جشواره فرهنگی و ورزشی طلاب این استان تصریح کرد: هر ساله این جشنواره فرهنگی و ورزشی بین طلاب بسیجی مدارس علمیه فارس به مدت ۳ روز برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: امسال این جشنواره با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه فارس و حوزه علمیه منصوریه شیراز با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از طلاب سراسر استان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب افزود: در این دوره از مسابقات که از امروز تا ۸ اسفند برگزار می‌شود، طلاب در ۵ رشته ورزشی شنا، جدو، تکواندو، تیرندازی و فوتسال به رقابت خواهند پرداخت و برندگان هر کدام از این رشته‌های ورزشی به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام کاظمی نسب تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان از سال قبل بیشتر شده و این نشان دهنده علاقه طلاب و روحانیون به ورزش است چرا که طلاب فارس هر ساله در مسابقات کشوری درخشش بسیار چشمگیری داشته اند.

انتهای پیام/ن

جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون در استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار