امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی به‌غیر از شمال غرب در دیگر مناطق کشور بارش باران و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور امروز به‌جز شمال غرب در دیگر مناطق کشور بارش باران، برخی نقاط رعد و برق، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی می‌شود که به‌تدریج عمده فعالیت آن به مناطق شرق و جنوب شرق کشیده خواهد شد.

شدت بارش ها امروز در جنوب استان فارس، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود و مجددا در روز دوشنبه سامانه بارشی دیگر از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و سبب بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف می‌شود.

شدت بارش ها در روز دوشنبه در استان های آذربایجان غربی و شمال کردستان پیش بینی می شود و در روز سه شنبه با گستره سامانه بارشی علاوه بر شمال غرب ،غرب ، جنوب غرب، مناطق مرکزی و سواحل شمالی کشور و به طور ضعیف تر از شمال شرق و شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

همچنین استان های ساحلی خزر و به‌تدریج شمال کشور طی امروز و فردا افزایش نسبی دما خواهند داشت و مجددا در روز سه شنبه با شمالی شدن جریانات بتدریج کاهش نسبی دما در این مناطق پیش بینی می شود.

از بعدازظهر امروز و روز دوشنبه وزش باد شدید دی نیمه شرقی کشور پیش بینی می شود که در برخی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

سردترین و گرمترین استان در 6 اسفند کدامند؟

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
واقعا تو این روزای بارونی باس صب تا شب نماز شکر خوند
آخرین اخبار