شهردار بافق گفت: عملیات بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی شهرستان مهریز با هزینه‌ای بیش از ۹ میلیارد ریال در حال اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سید علی نوروز زاده شهردار بافق گفت: پروژه بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی شهرستان مهریز با هزینه‌ای بیش از ۹ میلیارد ریال در حال اجراست.

نوروز زاده افزود: عملیات جمع آوری سنگ جدول قدیمی و آسفالت فرسوده همچنین زیرسازی، آسفالت و جدول گذاری جدید این پروژه و بهسازی فضای سبز با مساحت بیش از ۱۶ هزار متر مربع در دست اقدام است.

وی گفت: پروژه بهسازی بلوار شهید بهشتی حد فاصل دانشگاه پیام نور تا میدان معلم مهمترین مسیر ورودی شهر بافق و در عین حال یکی از مسیر‌های مهم ترافیکی این شهر است که نقش مهم و قابل توجه‌ای در روان سازی ترافیکی شهروندان و مسافران ایفا می‌کند.

شهردار بافق افزود: بهسازی و ساماندهی لاین جنوبی بلوار شهید بهشتی نیز با مساحت ۱۶ هزار متر مربع طی ماه‌های گذشته انجام شده و با اجرای این قطعه، پروژه مذکور تکمیل می‌شود.

نوروز زادهادامه داد: اجرای این پروژه طبق زمان بندی ارائه شده به شهروندان عزیز، تا پایان سال ۹۶ با هزینه بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال تکمیل و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی هدف از ساماندهی این بلوار را جلب رضایت شهروندان و مسافران و تردد آسان وسایل نقلیه دانست.

انتهای پیام/ غ

عملیات بهسازی لاین شمالی بلوار شهید بهشتی بافق در حال اجراست 

 

برچسب ها: شهرسازی ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار